2026-06-27, 13:58
Medlem
Är det värt ett besök med barnen, eller är det förstört av människor som badar med ninjutsu-liknande helkropps-badkläder sedan länge?
Citera
2026-06-27, 14:08
Medlem
HEGGEbois avatar
Skulle inte rekommendera. Min polares dotter vart ofredad där… skulle istället rekommendera att gå på tråkiga konstmuseum så barnen lär sig lite kultur!
Citera
2026-06-27, 14:13
Medlem
Kunde tro det. Suck, kan man bada någonstans i sitt eget land utan att få höra Allauh Akbar så fort man gör entre i anläggningen.
Citera
2026-06-27, 15:57
Medlem
BarbrorFarbros avatar
Kokpunkten i Västerås, var där för ett par år sen, det var inget överflöd av utlänningar, jag tänkte inte ens på det, och det hade jag gjort om det varit många.

Vip var det ingen, det minns jag.
Citera
2026-06-27, 20:11
Medlem
67arigGubbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gehrman
Kunde tro det. Suck, kan man bada någonstans i sitt eget land utan att få höra Allauh Akbar så fort man gör entre i anläggningen.

Dom skriker de överallt för o skrämmas! Eller?
Åk dit bada o ha kul
Citera
2026-06-28, 10:56
Avstängd
sanningenskrigare2s avatar
Är det ett nytt badhus i Örebro? Nog skulle jag rekommendera klassiska Eyrabadet istället. Det var en gång värsta bakteriehärden som spred badhusfötter, otäckt. Nu är det nysanerat och doftar friskt. Åk dit istället! Simskola för barnen. Bastuklubb för de vuxna. Inträde: 75 kr.
Citera
2026-07-01, 00:28
Medlem
Vi älskade lost city men det var ett par år sen vi var där. Vill verkligen dit igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in