Idag, 10:37
  #61
Medlem
Logique88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hirmas142
Personligen föredrar jag doften av en nyduschad kvinna. En blanding av schampo/balsam.
Parfymer tar över för mycket och bli artificiellt.
Jag har upptäckt att nyduschad kvinna som smörjt in sig med hudkräm är väldigt trevligt. Förstod sent i livet att doften från många kvinnor är från deras hudkräm, vilket fram till för en stund sen var obegripligt för mig då jag i princip aldrig rört hudkräm.

Vad gäller parfymer så brukar jag mest gilla de som får mig att minnas tillbaka till ungdomens år, när flickorna överkonsumerade parfymer så man verkligen kände doften. För övrigt ska man helst bara känna parfymer på mycket nära håll, det ska vara reserverat till den person man vill vara närgången med, inte hela rummet.
Citera
Idag, 11:39
  #62
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Logique88
Jag har upptäckt att nyduschad kvinna som smörjt in sig med hudkräm är väldigt trevligt. Förstod sent i livet att doften från många kvinnor är från deras hudkräm, vilket fram till för en stund sen var obegripligt för mig då jag i princip aldrig rört hudkräm.

Vad gäller parfymer så brukar jag mest gilla de som får mig att minnas tillbaka till ungdomens år, när flickorna överkonsumerade parfymer så man verkligen kände doften. För övrigt ska man helst bara känna parfymer på mycket nära håll, det ska vara reserverat till den person man vill vara närgången med, inte hela rummet.

Män testa lotion/hudkräm med... skönt. Nivea tex är ju neutral/unisexdoft.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in