2026-06-27, 16:12
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Det är ju på riktigt skitsexigt både att få bekräftat att den man är med verkligen är kåt på en, och liksom ge tillfälle att ge tips eller komma med önskemål på saker man gillar. En tjej frågade om det var okej att hon sög av mig och jag fantiserar fortfarande om det. Suck....

Om hon hade börjat suga utan att fråga så hade du ringt 112 hoppas jag.
Citera
2026-06-27, 16:13
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UyCVswHfsnM2z3nH
Hur vet du om du behöver stämma av?
Det här är en sån intressant fråga. Hur vet man om hon vill eller inte vill? Hur vet man om hon är kåt eller kanske inte är kåt? Hur vet man om tjejen njuter eller bara låtsas för att kunna säga att man våldtar henne? Stora, viktiga frågor att tänka på innan man börjar ligga med andra människor.
Citera
2026-06-27, 16:14
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Om hon hade börjat suga utan att fråga så hade du ringt 112 hoppas jag.
Om du hade sugit av mig utan att fråga hade jag kanske gjort det. Bäst att du stämmer av innan du börjar suga.
Citera
2026-06-27, 16:15
Medlem
UyCVswHfsnM2z3nHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ond.hicka
Det här är en sån intressant fråga. Hur vet man om hon vill eller inte vill? Hur vet man om hon är kåt eller kanske inte är kåt? Hur vet man om tjejen njuter eller bara låtsas för att kunna säga att man våldtar henne? Stora, viktiga frågor att tänka på innan man börjar ligga med andra människor.

Bara för att hon är kåt så betyder det inte att hon vill. Du har mycket att lära ser jag.
Citera
2026-06-27, 16:22
Medlem
proconsuls avatar
Patetiskt med allt jävla gnäll om hur svårt män har det.
Män styr världen och har gjort så sedan dag 1.
Citera
2026-06-27, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Patetiskt med allt jävla gnäll om hur svårt män har det.
Män styr världen och har gjort så sedan dag 1.

0.1% av världens män möjligen. Övriga 99.9% har inte mycket att säga till om.

Och Sverige är styrt av en feministisk statsapparat.
Citera
2026-06-27, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Lagarna kring våldtäkt har luckrats upp och utformats på ett sådant vis att det är omöjligt att dra en gräns mellan brottsligt sex och lagligt sex. Män diskrimineras i vårdnadstvister och är de största ekonomiska förlorarna vid en skilsmässa. Detta leder till att män börjar dra öronen åt sig när de träffar kvinnor och blir mer försiktiga. Vem vet om krogragget är ett psykfall som falskanmäler dig för våldtäkt?

Topic:

Hur påverkar feminismens sjukligt starka inflytande på lagstiftningen i Sverige och västvärlden unga mäns förmåga att kunna parbilda och skaffa familj, och att ha normala sexuella relationer? Alla med öppna ögon vet att det är en katastrof. Män börjar undvika kvinnor alltmer, vilket är en frisk och naturlig reaktion. Är det detta som kvinnorna önskar?

Hur diskrimineras män vid vårdnadstvister? Och vad har du för källor på detta?

All forskning visar att kvinnor är de största förlorarna ekonomiskt vid skilsmässor.

Män bör undvika ha sex med psykfall bara för att köra kuken i nåt.

De flesta (typ alla) män blir aldrig anmäla för våldtäkt. Det är större risk att man som man blir våldtagen av en annan man. Enligt all statistik.

Män undviker inte kvinnor. Män försöker fortfarande sätta på barn och skickar inviter till främlingar som inte bett om det.
Citera
2026-06-27, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Jag pratar inte om livmoder eller ej, jag pratar rättvist ansvar, kostnader och arbete med gemensamma barn och hem.

Och berätta varför ska kvinnor med tillgång till preventivmedel, aborträtt och egna inkomster INTE ha sex med vem/ vilka hon nu är sugen på?
Och varför är det kvinnor som ska ta ansvaret för att män beter sig som jättebebisar?

Normala mänskliga parrelation jorden över fungerar inte så att individerna springer runt och har sex med vem de är "sugna på" för stunden utan de jorden över så bildar män och kvinnor stabila parrelationer som fungerar under lång tid och där man inte har sex med andra personer för att man känner för det.

Det normala mänsklig beteendet är alltså inte det som du är van vid från det svedistanska samhället att om något är "sugen" på att knulla så gör de det.
Senast redigerad av larsjohansson 2026-06-27 kl. 17:27.
Citera
2026-06-27, 17:04
Medlem
Ond.hickas avatar
Citat:
Bara för att hon är kåt så betyder det inte att hon vill. Du har mycket att lära ser jag.
Du vill verkligen inte ge några exempel på snariga situationer som jag tydligen måste ha varit med om där precis alla råkar våldta. Nä, bara för att hon är kåt betyder det inte att hon vill allt på alla sätt med vem som helst, vilket den här domen visar på. Om hon är kåt och vill suga av mig innebär det inte att hon vill bli påsatt. Om hon vill bli påsatt av mig betyder det inte att hon vill ligga med dig, precis som resten av Sveriges befolkning inte vill det. Det måste vara jobbigt att inte veta vad som är och inte är våldtäkt.
Citera
2026-06-27, 17:12
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Uppenbarligen vill väldigt få ha fler än 0-2 barn, om man kollar på födslotalen.

2 är inom 0 - 2 fyi.
Citera
2026-06-27, 17:26
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag förklarar hur man märker samtycke: genom att ens parter är aktiv i akten och kysser en etc.

Om partnern inte är ett dugg aktiv, utan snarare totalt passiv. Så behöver man kontrollera samtycke genom att fråga, konstant.

Det är liksom de två sätt man kan kontrollera att samtycke finns på.

Och har man verkligen inhämtat samtycke och fått det bekräftat. Så vet man ju själv iaf. att det inte var en våldtäkt. Och då har man ju rejält med kött på benen vid en eventuell våldtäktsanklagelse. Man vet själv att det inte var våldtäkt.

------

Men ligger man med en död och tyst sill utan att inhämta samtycke. och sedan blir anmäld för våldtäkt. Hur ska man då kunna försvara sig? Det går ju liksom inte. Ljuga och hitta på att partnern samtyckte? Fundera du på detta. och inse att det faktiskt kan vara så att man inte hade samtycke och att det faktiskt var en regelrätt våldtäkt. Av en person som inte förmådde att freda sig.

Det är ju detta som är problemet. Tidigare kunde döda sillar ha frivilligt sex, då alla var införstådda med att om sillen inte vill så säger hon nej. Nu kan man inte det. Staten har inskränkt sexlivet för oskyldiga personer.

Att det skulle vara avtändade eller tråkigt att ha sex på det sättet hör inte till. Den man som lägrat många kvinnor och tjejer vet att vissa är sjukt tråkiga och tysta i sängen. Då kan man jobba på att förbättra sexlivet t.ex., men det hör heller inte till.
Citera
2026-06-27, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Lagarna kring våldtäkt har luckrats upp och utformats på ett sådant vis att det är omöjligt att dra en gräns mellan brottsligt sex och lagligt sex. Män diskrimineras i vårdnadstvister och är de största ekonomiska förlorarna vid en skilsmässa. Detta leder till att män börjar dra öronen åt sig när de träffar kvinnor och blir mer försiktiga. Vem vet om krogragget är ett psykfall som falskanmäler dig för våldtäkt?

Topic:

Hur påverkar feminismens sjukligt starka inflytande på lagstiftningen i Sverige och västvärlden unga mäns förmåga att kunna parbilda och skaffa familj, och att ha normala sexuella relationer? Alla med öppna ögon vet att det är en katastrof. Män börjar undvika kvinnor alltmer, vilket är en frisk och naturlig reaktion. Är det detta som kvinnorna önskar?

Det sistnämnda i första stycket är ju rätt skönt, så slipper man hamna i en värdelös och destruktiv relation redan från scratch. Sen kanske man själv sållas bort om man är ett svin men det kan man ju åtminstone ändra på om man har självinsikt och vilja att göra det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in