Citat:
Ursprungligen postat av
AndersPersson99
Oj, där ser man. Kul med en åsikt. Jag har inte tiktok så jag kanske missar en del brus i samhället. Är det så att det finns kvinnor som inte är blåsta så är det ju en fantastisk nyhet!
Ja, Åkesson skulle kunnat rotera nu. Dock har sd gjort vad de kunnat givet förutsättningarna. En stor fråga blir väl var politiken tar vägen efter 2026. Det blir lite olika vägval beroende på om SD hamnar i eller utanför den regerande sidan. Jag kan inte låta bli att se fördelar med att tidö förlorar faktiskt. Dels åker L ut vilket bör firas. Men sen ger det chansen för sd att återgå till att pressa debatten bort från kläggande och politisk korrekthet. Men bäst vore om tidö vann, och med reell kraft kunnat styra Sverige i en bättre riktning.
Jag såg t.ex. nyligen en tiktok-video där en ung blond tjej i Ungsvenskarna lagt upp en video där hon och hennes partikollegor säger att man inte är japan bara för att man åker tunnelbana i Tokyo. Dvs de står fast vid Åkessons bevingade ord som Åkesson själv verrkar ha glömt bort. Finns även andra kul edgy videor på tiktok från Ungsvenskarna, och många är från tjejer.
Ledaren Denice Westerberg t.ex är ju fenomenal. Du känner väl till Denice?
Jag säger som Offevilja: leve ungdomen!
Edit: klart Tidö ska vinna! Annars åker vi ner i Dantes helvete!