Citat:
Ursprungligen postat av
ReklamApaNeger
Ja det vet jag, men min poäng är just odlandet av cannabis. Får du göra det var du än vill i Nederländerna?
Ja det är 5 plantor per person som är tillåtet.
Dom är ett båtfolk i Nederländerna.
Självklart får man odla på båt om man bor på båten, och odlar diskret på rätt sätt.
Dom gillar inte om man går runt och röker joint helt öppet eller skyltar med plantor överallt. Men så länge man håller det diskret så är det inget som nån ens märker.
Jag odlade I Sverige och det är då fan livsfarligt på många sätt. Både fängelse och att bli mördad blir ett hot om man odlar i Sverige.