2026-06-25, 23:53
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Var är heter det. Vart använder du när du beger dig någonstans. "Vart ska du åka KungPungPat?"

I Nederländerna kan väl du som svensk medborgare inte bara sätta igång att odla gräs?

Jo som eu-medborgare får du röra dig fritt i EU och bo vart du vill hur länge du vill ,typ.
Citera
2026-06-25, 23:56
Medlem
ReklamApaNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Jo som eu-medborgare får du röra dig fritt i EU och bo vart du vill hur länge du vill ,typ.
Ja det vet jag, men min poäng är just odlandet av cannabis. Får du göra det var du än vill i Nederländerna?
Citera
2026-06-26, 00:04
Medlem
Pinoputchins avatar
Löjligt...
Citera
2026-06-26, 00:09
Avstängd
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReklamApaNeger
Ja det vet jag, men min poäng är just odlandet av cannabis. Får du göra det var du än vill i Nederländerna?

Ja det är 5 plantor per person som är tillåtet.
Dom är ett båtfolk i Nederländerna.
Självklart får man odla på båt om man bor på båten, och odlar diskret på rätt sätt.
Dom gillar inte om man går runt och röker joint helt öppet eller skyltar med plantor överallt. Men så länge man håller det diskret så är det inget som nån ens märker.
Jag odlade I Sverige och det är då fan livsfarligt på många sätt. Både fängelse och att bli mördad blir ett hot om man odlar i Sverige.
Citera
2026-06-26, 04:15
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Låter underbart! Hoppas att det blir bra.
Citera
2026-06-26, 10:28
Avstängd
KungPungPats avatar
Pluss att när världen går under så har man en livbåt att dra ut till en öde ö med istället för att vara i städer när folk inser att bankerna har lurat alla. https://youtu.be/7Bfvifl7mz0?si=9Yo3lhC0mTe3Lhvz

Det gäller att tänka ett steg längre, förbereda sig för framtidens kaos.
Citera
2026-06-26, 15:10
Medlem
Odling av plantor är inte lagligt i Holland. Ses mellan fingrarna rätt så ofta med få plantor. Bedöms det som professionell odling - ordentliga växtlampor, ventilation - ses det definitivt inte mellan fingrarna.

Men lycka till TS.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in