Citat:
Ursprungligen postat av
dirtysouth
Haha lite oväntad den!
Jag gillar också att avisera när det är på väg, speciellt med nya sexpartners eller om jag inte vet ifall hon är i ägglossning så hon har möjlighet att avlägsna sig ifall hon inte vill ha allt djupt i sig, men skulle nog aldrig köra med 1-2-3 utan mer ett stön som är tillräckligt tydligt för de ska förstå att det är dags för fyllning
Ja men precis! Det är så det ska vara! Stön, flås osv är en kommunikation i sig, vilket jag älskar.
Men vara helt tyst och sen vråla 1-2-3.....njaaa, inte min grej 😅