2026-06-26, 12:49
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Vad är det mest oväntade eller lustigaste frågan eller uttalandet ni fått antigen före, under eller efter sex?

Jo, det var verkligen oväntat att en brud typ skrek högt rakt ut "att det där låter du bli" när jag bara försökte stoppa in ett finger i stjärten på henne.
Citera
2026-06-26, 13:55
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Efter sex: ”har du silikonbröst?”

Lustigt pga jag är en planka….

Din älskare kanske hade väldigt dåligt närminne?
Citera
2026-06-26, 14:05
Medlem
En gång för länge sedan låg jag med en tjej som genast vid första penetrationen började porrfilmsstöna, jag kom av mig och började skratta för det var så uppenbart falskt och intränat, vi genomförde samlaget men hördes aldrig mer efter det.
Citera
2026-06-26, 18:46
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarnatt90
Jag låg med en snubbe för hyfsat länge sedan. Vi körde på bakifrån och det var rätt ok ändå förutom att han var lite väl tyst under akten (jag gillar lite stön och så).

Men plötsligt, från ingenstans, började han vråla:
"ETT....... TVÅ...... TREEEEEEEEE" och han la av med sexet direkt efter.

Jag blev helt ställd och frågade vad han menade.
Han räknade uppenbarligen till hans orgasm.... och visst sjutton hade han kommit på tre.

Vi låg aldrig mer efter detta. Jag ville inte mer.

Haha lite oväntad den!
Jag gillar också att avisera när det är på väg, speciellt med nya sexpartners eller om jag inte vet ifall hon är i ägglossning så hon har möjlighet att avlägsna sig ifall hon inte vill ha allt djupt i sig, men skulle nog aldrig köra med 1-2-3 utan mer ett stön som är tillräckligt tydligt för de ska förstå att det är dags för fyllning
Citera
2026-06-26, 18:49
Medlem
dirtysouths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, det var verkligen oväntat att en brud typ skrek högt rakt ut "att det där låter du bli" när jag bara försökte stoppa in ett finger i stjärten på henne.

Låter som du hade hittat dig en riktig pk-vänster donna, har aldrig varit med om att de är negativa till lite pillande där
Citera
2026-06-26, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtysouth
Haha lite oväntad den!
Jag gillar också att avisera när det är på väg, speciellt med nya sexpartners eller om jag inte vet ifall hon är i ägglossning så hon har möjlighet att avlägsna sig ifall hon inte vill ha allt djupt i sig, men skulle nog aldrig köra med 1-2-3 utan mer ett stön som är tillräckligt tydligt för de ska förstå att det är dags för fyllning

Ja men precis! Det är så det ska vara! Stön, flås osv är en kommunikation i sig, vilket jag älskar.
Men vara helt tyst och sen vråla 1-2-3.....njaaa, inte min grej 😅
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in