Igår, 05:51
  #85
Medlem
Galejans avatar
Ja, det får vi verkligen hoppas, att bortblandningen av den svenska så kallade ”kulturen” återupptas med förnyad styrka. Drömmen hade såklart varit Daniel Hellden som statsminister. Det hade varit fantastiskt roligt. Paniken hos Svensson. Plötsliga upptaxeringar av drivmedel och förbud mot att värma sina hem oetiskt. Och så givetvis öppna upp gränserna igen. Alice Bah Kunkhe sa det bra häromdagen; i värsta fall är går det att åka ner och hämta människor som kanske inte har möjlighet att själva ta sig till Sverige för sin asylansökan.

https://www.etc.se/inrikes/alice-bah-kuhnke-vi-kan-till-och-med-haemta-hem-folk
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in