Ja, det får vi verkligen hoppas, att bortblandningen av den svenska så kallade ”kulturen” återupptas med förnyad styrka. Drömmen hade såklart varit Daniel Hellden som statsminister. Det hade varit fantastiskt roligt. Paniken hos Svensson. Plötsliga upptaxeringar av drivmedel och förbud mot att värma sina hem oetiskt. Och så givetvis öppna upp gränserna igen. Alice Bah Kunkhe sa det bra häromdagen; i värsta fall är går det att åka ner och hämta människor som kanske inte har möjlighet att själva ta sig till Sverige för sin asylansökan.
https://www.etc.se/inrikes/alice-bah-kuhnke-vi-kan-till-och-med-haemta-hem-folk