Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Därför att du säger att SD är elaka eftersom de är emot tvångsblandning.
Nej, jag säger att SD är grisiga som numera bara är emot tåpngsblandning av villaområden, inte mot den mycket värre tvångsblandningen av hyresrättaområdena som faktiskt är på riktigt sedan många år.
Citat:
Ursprungligen postat av
JohanSverkersson
Vi som bor i villa vill inte ha er jävla mångkultur, det är därför vi röstar på SD! Fatta det!
Nog minns jag hur människor som bodde i villor och bostadsrätter älskade att kalla oss rasister när vi röstade in SD i riksdagen.