Igår, 16:23
Medlem
Jag tar tillbaka mitt påstående om var BO skulle vara bosatt. Tidigare nämnd plats av andra härinne kan jag också bekräfta. Det var jag som fått fel uppfattning av den jag fått det berättat från, fel av mig!
Citera
Igår, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kaxmorten
Just ja, det var jag otydlig med. BO är bosatt någonstans i krokarna vid Snavlunda vägen, alltså mellan Askersund och Vretstorp fick jag veta av min källa. Det hade funnits pikébuss på plats där.

Citat:
Ursprungligen postat av kaxmorten
Jag tar tillbaka mitt påstående om var BO skulle vara bosatt. Tidigare nämnd plats av andra härinne kan jag också bekräfta. Det var jag som fått fel uppfattning av den jag fått det berättat från, fel av mig!

Det var ärligt men sent. Dubbelkolla alltid faktauppgifter innan du går ut med dem.
Citera
Igår, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pixiewing
Har det framkommit om även kvinnan hade skador etc?

Glöm inte att bägge var " glada i flaskan" sedan lång tid tillbaka.
Citera
Igår, 20:53
Medlem
Vet vi vem kvinnan är och ev bild? Var nog fel på första bilden om jag inte fattat fel. BO vet jag vem det är/var och det med "glad i flaskan" stämmer såvitt jag vet. Men en Somaliska på en båt får jag inte ihop!
Citera
Igår, 21:08
Medlem
israelisinnocents avatar
Förmodat förlopp?

Bedragaren försöker få det att se ut som en dödsolycka för att få cash?
Men då brukar man väl gifta sig först
Citera
Igår, 21:30
Medlem
Uppgifter säger att det inte var första gången som en knivskada uppstått i deras relation
Citera
Igår, 22:16
Medlem
allegragellers avatar
Finns det andra uppgifter? Hade de en långvarig relation? Drack även kvinnan för mycket? Skulle de gifta sig?
Citera
Igår, 22:51
Medlem
Denna kvinna framstår som väldigt skum, hon uppger själv att hon har studerat i Förenade Arabemiraten, hur hamnade hon då sedan i Sverige. När kom hon till Sverige och varför? Jag hittar henne inte i Sveriges Befolkning år 2000. Är hon en äventyrerska eller en "sol och vår" kvinna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in