Har testat på en rad olika typer av motorcyklar som en billig andra motorcykel, men det slutar alltid med att nöjet förstörs av att behöva stoppa och rengöra visiret till som tätt
Jag antar att jag gör något fel? Kanske jag alltid ska ha en våt handduk framme vid styret?