Citat:
Ursprungligen postat av
Din-gamla-mamma
Hbtq handlar väl om frihet. Dvs det är ett uttryck för extrem liberalism.
Liberalism är det som gjort att västvärlden kollapsar, med transar som läser sagor för barn, med välfärd som ges till ekonomiska migranter, med en asylrätt som missbrukats av människohandlare i många decennier, med miljardärer som köper upp allt mer av allt folket behöver samtidigt som folket blir fattigare.
Så Israel må vara ett på vissa sätt liberalt samhälle, men frihet UTAN ANSVAR är inget bra samhälle.
Jag vet inte riktigt men jag tror att vi inte riktigt att vi är på samma sida om staketet när du kallar bokstavs folket för en grupp som utövar frihet.
Jag kan mycket väl tro att det finns genuina männsikor som har dessa drifer men jag tror att väldigt många i dessa hbtq människor är förvirrade pga av mental sjukdom eller något annat och skulle behöva vård istället för att tillåtas leva ut sina vanföreställningar på samhällets bekostnad.
Nu är dessa människor inte så många i antal men dom är väldigt högljudda och sen #metoo och feminismens verkliga intrång är det mycket som hamnat i helt fel ljus och fått luft under vingarna som egentligen skulle fått vingarna klippta.
I övrigt tycker jag det är ok om judarna vill rensa och skaffa sig lebensraum som gamle käre Adolf kallade det för när han gjorde samma sak för snart 100 år sedan.
Problemet för mig är att dom slarvar och många tar sig ut och ska helt plötsligt leva bidragsliv i Sverige.
Sen så det inte blir fel, jag har inget till övers för judarna och Iran hade gärna fått använda Israel som testområdet för sina kärnvapen vad mig anbelangar.