2026-06-23, 23:26
Medlem
jugbandbluess avatar
det här är sannerligen ett bisarrt argument
Citera
2026-06-23, 23:55
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
I Israel finns det bögklubbar och dildobutiker. Israel är det enda landet i Mellanöstern där HBTQ är accepterat.
Då kan alla HBTQare flytta dit och leva lyckliga i alla dar
Citera
2026-06-24, 08:45
Medlem
LKKINGENs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Din-gamla-mamma
Hbtq handlar väl om frihet. Dvs det är ett uttryck för extrem liberalism.

Liberalism är det som gjort att västvärlden kollapsar, med transar som läser sagor för barn, med välfärd som ges till ekonomiska migranter, med en asylrätt som missbrukats av människohandlare i många decennier, med miljardärer som köper upp allt mer av allt folket behöver samtidigt som folket blir fattigare.

Så Israel må vara ett på vissa sätt liberalt samhälle, men frihet UTAN ANSVAR är inget bra samhälle.
Jag vet inte riktigt men jag tror att vi inte riktigt att vi är på samma sida om staketet när du kallar bokstavs folket för en grupp som utövar frihet.
Jag kan mycket väl tro att det finns genuina männsikor som har dessa drifer men jag tror att väldigt många i dessa hbtq människor är förvirrade pga av mental sjukdom eller något annat och skulle behöva vård istället för att tillåtas leva ut sina vanföreställningar på samhällets bekostnad.

Nu är dessa människor inte så många i antal men dom är väldigt högljudda och sen #metoo och feminismens verkliga intrång är det mycket som hamnat i helt fel ljus och fått luft under vingarna som egentligen skulle fått vingarna klippta.

I övrigt tycker jag det är ok om judarna vill rensa och skaffa sig lebensraum som gamle käre Adolf kallade det för när han gjorde samma sak för snart 100 år sedan.
Problemet för mig är att dom slarvar och många tar sig ut och ska helt plötsligt leva bidragsliv i Sverige.
Sen så det inte blir fel, jag har inget till övers för judarna och Iran hade gärna fått använda Israel som testområdet för sina kärnvapen vad mig anbelangar.
Citera
2026-06-24, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av din.mats.i.skolan
Ok, men är det verkligen så. På ett sådant sätt att de switchade släpps ut i samhället efteråt och får leva vidare som vem som helst?
Som jag skrev.
"Ofta" är det påtvingat könsbyte för att bota homosexualitet.
Bara Thailand gör fler operationer.
Citera
2026-06-24, 15:50
Medlem
din.mats.i.skolans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dazzy
Som jag skrev.
"Ofta" är det påtvingat könsbyte för att bota homosexualitet.
Bara Thailand gör fler operationer.

Som bot antar jag att det fungerar, givet att man håller fast vid att man skapat en kvinna genom kapningen. Var det en man som gillade penisar tidigare så har man nu en kvinna som gillar penisar.
Citera
2026-06-27, 12:36
Medlem
.nattramn.s avatar
Fb
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto