2026-06-23, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ultharius
Det här med mammas källare verkar vara en svårartad fixering hos dig. Kanske dags att du tar dig upp ur underjorden och hämtar en nypa frisk luft. 😃 Nu får du ursäkta men jag tycker att jag har gett dig tillräckligt mycket av min tid. Saludos.

Lycka till med livet och hoppas att dina drömmar om att spöa flickor går över när du växer upp.
Citera
2026-06-23, 22:43
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackRockInc
Så likadana brott ska ha högre straff för män än kvinnor?

ok simp.

Har politiker och domstolar bestämt ännu vad en man och vad en kvinna är?
Frågar åt en kompis.

PS. Får man spöa på en transa utan att få dubbelt straff?

Jag tycker det är lärorikt att se hur dagens politiker och tjänstemän beter sig. Det sätter så att säga ett prejudikat. Ryssar får inte äga bostäder. Ukrainska manliga flyktingar skickar man hem rätt in i köttkvarnen igen. Svenska män behandlas som tredje klassens medborgare. Kristna, norrmän och vita får man hata öppet, dra skämt om, håna hur mycket man vill, medan vissa andra grupper skulle resultera i fängelsestraff.

Den dagen allt vänder så kan man mejsla ut precis vilka lagar man vill fast åt andra håller så att säga, bryta mot grundlagar, stifta nya förtryckarlagar som godtyckligt drabbar vissa, strunta i internationella konventioner och åtagande. Good times ahead!
Citera
2026-06-23, 23:31
Medlem
Är balkongflygningar okej måtro?
Citera
2026-06-24, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Har politiker och domstolar bestämt ännu vad en man och vad en kvinna är?
Frågar åt en kompis.

PS. Får man spöa på en transa utan att få dubbelt straff?

Jag tycker det är lärorikt att se hur dagens politiker och tjänstemän beter sig. Det sätter så att säga ett prejudikat. Ryssar får inte äga bostäder. Ukrainska manliga flyktingar skickar man hem rätt in i köttkvarnen igen. Svenska män behandlas som tredje klassens medborgare. Kristna, norrmän och vita får man hata öppet, dra skämt om, håna hur mycket man vill, medan vissa andra grupper skulle resultera i fängelsestraff.

Den dagen allt vänder så kan man mejsla ut precis vilka lagar man vill fast åt andra håller så att säga, bryta mot grundlagar, stifta nya förtryckarlagar som godtyckligt drabbar vissa, strunta i internationella konventioner och åtagande. Good times ahead!

Alla djur är jämlika ...
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in