Citat:
Ursprungligen postat av
Ilimitado
All reklam är bra reklam sägs det. Men jag är övertygad om att det finns en hårfin gräns där reklam får motsatt effekt. Tror vi ligger väldigt nära denna gräns nu.
Det är möjligt om folk får för mycket reklam att de ser det som tjat och blir negativt inställda mot ett företag eller en produkt?