Citat:
Ursprungligen postat av
Honken55
Till skillnad från Danmark 92 så vann vi ju faktiskt 2 play off matcher för att ta oss till VM. Något som Danmark och Italien inte lyckades med 😉
OK, jag erkänner: Jag kanske inte tog med de detaljerna
Citat:
Ursprungligen postat av
ghsw1
Wow, visste inte att Danmark vann då.
Lustigt gruppresultat från deras grupp:
1. Sverige
2. Danmark
3. Frankrike
4. England
Japp, danska dynamiten exploderade som fan den sommaren (deras största framgång i fotboll) Men, men det var ändå Sveriges (hittills) bästa EM-placering för den delen, man ska väl tänka "påssetivt"
Tyvärr tror jag inte KV kan gå såhär långt. På samma sätt som jag tror att vi tex kommer att få vänta på Färöarna i EM (dvs lite mer "nordisk fägring")