Citat:
Ursprungligen postat av
StojanVlatkovich
Har inte sett Iran alls i detta VM men av vad jag har sett av USA så lär det bli total utklassning om de möts, 😃.
Så sa man om kriget också.
Iran har en bra defensiv och hade faktiskt en boll inne mot Belgien som blev bort-VARad. Och Belgien är ljusår bättre än USA. Sen får man inte glömma motivationen också. Iran skulle nog väldigt gärna vilja knäppa jänkarna på näsan i USAs eget VM. Är amerikanerna lika motiverade att ge allt i 90+7 för att jävlas?