2026-06-22, 09:57
  #409
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Typisk speltorsk att fara med osanningar. 😅

Mja bara att kolla mina tidigare trådar! Där jag bevisar! Jag spelar inte normalt! Håller på med krypto inget annat.
2026-06-22, 09:58
  #410
Medlem
Monerokungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Om du har bigga pengar kan du betala en böter åt mig?

Jag kan betala både din böter, Hyra , Lön! Men jag vill ha något tillbaka
2026-06-22, 12:01
  #411
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
Har inte sett Iran alls i detta VM men av vad jag har sett av USA så lär det bli total utklassning om de möts, 😃.
Så sa man om kriget också.

Iran har en bra defensiv och hade faktiskt en boll inne mot Belgien som blev bort-VARad. Och Belgien är ljusår bättre än USA. Sen får man inte glömma motivationen också. Iran skulle nog väldigt gärna vilja knäppa jänkarna på näsan i USAs eget VM. Är amerikanerna lika motiverade att ge allt i 90+7 för att jävlas?
2026-06-22, 14:45
  #412
Medlem
Belgien var ju på planen det klart bättre laget men lyckades inte göra mål. En väldigt stark insats av den iranske målvakten.
2026-06-22, 16:46
  #413
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Så sa man om kriget också.

Iran har en bra defensiv och hade faktiskt en boll inne mot Belgien som blev bort-VARad. Och Belgien är ljusår bättre än USA. Sen får man inte glömma motivationen också. Iran skulle nog väldigt gärna vilja knäppa jänkarna på näsan i USAs eget VM. Är amerikanerna lika motiverade att ge allt i 90+7 för att jävlas?
Spelar man oavgjort mot Egypten och Iran så är man inte speciellt bra.
Tror att USA skulle piska både Belgien och Iran om de möttes.
2026-06-22, 17:04
  #414
Medlem
Arnstads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Bearnaisesås höll Tintins hår på plats, självklart använder de Bruyne samma beprövade metod:

https://www.tintin.com/en/news/6627/a-signature-hairstyle

Hans namn betyder "den bruna", så om Tintin körde med bearnaise, så kör nog denne belgare med brunsås.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in