2026-06-21, 10:14
Medlem
EbbakushThors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Jag tog en kvinnas oskuld när hon var 19, och hon blev gravid. Vi knullade både innan och efter att hon födde barnet, och jag kände faktiskt inte att hon var märkbart slappare efter förlossningen.

Hursomhelst så tappade vi kontakten, och nu 10 år senar så träffades vi igen och hade sex, och helvete vilken skillnad det var. Om hennes fitta greppade 8/10 när jag tog hennes oskuld, så var den nere på 6/10 efter första gången, men både före och efter födseln, och nu 10 år senare efter att hon enligt egen utsago har "legat med många andra män efter dig", så skulle jag säga att det var 2/10. Som att slänga en varmkorv i en korridor.

Har någon annan erfarit samma sak? Finns det några riktiga vetenskapliga studier på detta? Jag har hört många kvinnor (och cucks som Tomatkungen) påstå att "fittan är elastisk och återfår sin form efter varje ligg", men det tror jag fan inte efter detta.

Så du knullar EN brud och har det som grund för dina fattiga tes? Hon kanske satte sig på en snubbe med jättedong precis innan dig och du fick sloppy seconds.
Senast redigerad av EbbakushThor 2026-06-21 kl. 10:21.
Citera
2026-06-21, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EbbakushThor
Så du knullar EN brud och har det som grund för dina fattiga tes? Hon kanske satte sig på en snubbe med jättedong precis innan dig och du fick sloppy seconds.

Ja det gjorde hon säkert, men vi knullade ett flertal gånger i ungefär en vecka sist vi sågs. Hon är helt klart permanent slappare än sist vi sågs.
Citera
2026-06-21, 11:24
Medlem
Epimaness avatar
Har hon blivit allmänt förslappad? Hur ser hennes muskulatur ut i övrigt?

Har hon gått länge på p-piller? Har hon regelbunden mens?

Har hon köpt en megadildo som hon använder?

En vanlig dase ska för tusan inte göra något sådant. Om hon är slapp, har hon börjat med knipövningar? Är ju inte kul för någon part om man bara slänger in en vedklabb i idrottshallen...
Citera
2026-06-21, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes

En vanlig dase ska för tusan inte göra något sådant. Om hon är slapp, har hon börjat med knipövningar? Är ju inte kul för någon part om man bara slänger in en vedklabb i idrottshallen...
Tydligen tillräckligt kul för ts att han gjorde om det ett flertal gånger sist de sågs. Så enligt hans egen tes har han bidragit till problemet mer än något annat.
Citera
2026-06-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixtnedslag
Så; du har barn med denna kvinna, och ”tappar kontakten”?
Det finns absolut barn som inte har kontakt med sin ena förälder, oftast pga höggradig konflikt mellan föräldrarna.
Men då ligger man kanske inte när man råkar träffa på varann igen efter 10 år?
Känns som en oerhört fabricerad historia.

Om den är sann, bry dig då mer om att lära känna ditt barn än hur sexet kändes.

Vi har en lite speciell dynamik faktiskt, vi gillar verkligen inte varandra, men brukar ändå sluta i säng när vi ses.

Tråden handlar inte om barnet, utan om mammans slappa fitta.

Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
Precis som att det händer saker med kvinnors kroppar så händer det saker med mäns kroppar med ålder. Så den enda kvinna du legat med kan inte direkt anses utgöra statistisk signifikans i sakfrågan. Det kan ju vara så att din flashbackdase numera är så liten att den behövs lockas ut med en sockerbit.

Vad menar du händer med mäns kroppar med åldern? Får en 29-årig man mindre kuk när han knullar många tajta fittor? Knappast.
Citera
2026-06-21, 11:36
Medlem
Den slappar till sig med åldern oavsett…
Citera
2026-06-21, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Antagligen har du liten penis och hon haft större än din kuk efter dig.
Så din prinskorv kändes väl knappast för henne heller?

Ja det har hon säkert, som jag skrev i trådstarten. Det är just därför hon har blivit uttöjd.

Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
tippar väl på att det isf är eran kuk som blivit mindre, kanske bukfettet gör att ni inte kommer in lika djupt?

Citat:
Ursprungligen postat av trottwell
Det är din penis som har krympt.

Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Har TS gått upp ca 10 kg sedan defloreringstiden så har yttre delen av "varmkorven" blivit kortare.

Citat:
Ursprungligen postat av Jahaaaaaaa
Det kan väl ha med att man ha blivit äldre? Din kuk var inte samma som var för 10 år sedan heller.

Citat:
Ursprungligen postat av B.Dowie
Eller också har kuken krympt.

Vilka komiker ni är, det är ju verkligen möjligt för kuken att bli mindre. Absolut mer möjligt än att fittan blivit uttöjd. Idioter
Citera
2026-06-21, 11:47
Medlem
vanartads avatar
Precis alla muskler blir svagare med åren. Samtliga kvinnor som jag talat med hävdar att det tog lång tid innan vaginan kom i närheten till var den var innan födseln.
Det är ren stolleri att inbilla sig att att kroppen rent generellt inte tappar muskulatur; men visst det finns extrema undantag, framförallt då män som lyckas med att hålla kroppen i någorlunda skick. Notera dock att detta rör sig om ytterst liten grupp av människor som fortfarande lever och ser ut som en 20-25 åringar.
Citera
2026-06-21, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Precis alla muskler blir svagare med åren. Samtliga kvinnor som jag talat med hävdar att det tog lång tid innan vaginan kom i närheten till var den var innan födseln.
Det är ren stolleri att inbilla sig att att kroppen rent generellt inte tappar muskulatur; men visst det finns extrema undantag, framförallt då män som lyckas med att hålla kroppen i någorlunda skick. Notera dock att detta rör sig om ytterst liten grupp av människor som fortfarande lever och ser ut som en 20-25 åringar.

Som sagt, hon är 29, inte 59. Och det intressanta var just att jag träffade henne ett år efter förlossningen då hon hade fött barn men inte haft sex med någon annan, och då kändes hon faktiskt inte slappare än innan hon blev gravid. Sen började hon knulla runt rejält och vi träffades efter flera år, och då var hon betydligt slappare.
Citera
2026-06-21, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Epimanes

Hon går inte på P-piller, hon har enligt egen utsago ingen dildo, och om något tyckte jag att hon verkade mer vältränad nu än sist vi sågs. Röven var fastare iaf.

Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Tydligen tillräckligt kul för ts att han gjorde om det ett flertal gånger sist de sågs. Så enligt hans egen tes har han bidragit till problemet mer än något annat.

Kul och kul, vi hamnade i en situation där vi av praktiska skäl behövde dela säng, och en slapp fitta är väl bättre än ingen fitta.. Men jag blev än mer övertygad om att jag inte skulle vilja ha något förhållande med henne.
Citera
2026-06-21, 12:22
Medlem
Intressant anekdot, tyvärr verkar det bara finnas en massa incels här som inte har några egna erfarenheter att bidra med. Misstänker starkt att det inte finns någon forskning på ämnet, därför hade det varit intressant med andras anekdoter, så att vi kunde slå ihop dem. Inte som bevis, utan bara ledtrådar. Själv har jag aldrig haft sex med någon med på så stort tidsavstånd som tio år eller haft ett så långt förhållande. Men jag är genuint intresserad av er som haft det och skulle inte avfärda det som anekdotisk bevisföring och därför helt ointressant som många här inne verkar tycka.

Det enda jag kan bidra med är att jag hade sex med en thailändska en gång på 40 år och hon var så tight att jag inte trodde det var sant om jag jämförde med alla svenska tjejer jag haft sex med. Funderar på om hon hade opererat sig på något sätt och tigthat till det där nere. Eller är det så att thailändskor generellt är tightare?
Citera
2026-06-21, 12:38
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rullator-Ronny
Som sagt, hon är 29, inte 59. Och det intressanta var just att jag träffade henne ett år efter förlossningen då hon hade fött barn men inte haft sex med någon annan, och då kändes hon faktiskt inte slappare än innan hon blev gravid. Sen började hon knulla runt rejält och vi träffades efter flera år, och då var hon betydligt slappare.

Du beter dig som du legat 4 ggr i ditt liv.
En kvinna kan vara trång ena dagen och slapp andra dagen. Det beror även på hur kåt hon är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in