Citat:
Ursprungligen postat av
Caligula2026
Gamle bajensopanDeniz Gül bland det sämsta jag sett på en fotbollsplan och Real borde omgående sälja Ardamesen
Instämmer helt här, som Real-fan skäms jag över hur han springer fram till domaren och börjar gnälla hela tiden, på utvisningen var han ju pinsam.
Ytterst skönt att turkarna åkte ut med tanke på domarinsatsen, han ska flyttas ned till korpen.