2026-06-20, 12:18
  #49
Medlem
Gamle bajensopanDeniz Gül bland det sämsta jag sett på en fotbollsplan och Real borde omgående sälja Ardamesen
2026-06-20, 14:02
  #50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StojanVlatkovich
En av de få fördelarna med multikulti, landslaget blir bättre.
Var skulle tex Sverige och Frankrike vara utan sina importer?

Då skulle fler svenskar vilja spela fotboll. Många svenska ungdomar slutar för att det är så många blattar i lagen.
2026-06-20, 15:14
  #51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caligula2026
Gamle bajensopanDeniz Gül bland det sämsta jag sett på en fotbollsplan och Real borde omgående sälja Ardamesen

Instämmer helt här, som Real-fan skäms jag över hur han springer fram till domaren och börjar gnälla hela tiden, på utvisningen var han ju pinsam.

Ytterst skönt att turkarna åkte ut med tanke på domarinsatsen, han ska flyttas ned till korpen.
2026-06-20, 19:06
  #52
Medlem
Klarlacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TornstromMy
turkpisset är ute. haha
Citat:
Ursprungligen postat av NWOBHM74
HAHA vilket fiasko av Turkarna
Citat:
Ursprungligen postat av JojoRabbit
Turken på burk åkte alltså ut, lilla Paragay besegrar lämningarna av det ottomanska riket! Ordningen är återställd i världen, Halleluja! Turkiet en skrattfest utan like! Inte lika roligt för mamud som vaknar upp idag i ösregn!
Citat:
Ursprungligen postat av Durcherrs
Skönt att slippa turkarna resten av turneringen.
Folkmordsturkarna förlorade. Saken är biff
2026-06-21, 16:16
  #53
Medlem
JaBaDaBaDoos avatar
Varför är inte denna tråd stängt? Har Turkarna mutat?
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in