Citat:
Ursprungligen postat av
man.hater17
han mår bättre idag och som jag skrev så hade han inte ont så du kanske borde läsa innan du skriver...
o hur fan kan du avgöra om det gör ont eller inte jävla tratt?!
hur vet du hur han känner sig i munnen när han tuggar maten? du ser INTE oftast om djuret har tandvärk om det inte verkligen LIDER mkt!
man brukar kunna ana lite om den äter lite mer sällan eller om det tar lite lägre tid än det gjorde innan....
vet en hund som var med i en krock o ingen märkte att tre sidotänder var avslagna, o den jycken käkade sitt /stenhårda!/ torrfoder utan att man kunde märka han hade ont. det märktes inte förrän dom ruttnade en del o det luktade apa ur munnen o man började kolla, innan vet. sövde o drog ut tänderna som var skadade.
o du skulle se på en GERBILS tand om den gör ont tycker du?
du borde fan bli anmäld till jordbruksverket o bli av med alla dina djur ditt jävla missfoster!
-förlåt, men jag är djurvän, djur är mina kompisar!