Citat:
Ursprungligen postat av
dickachu
Varför ska svensk media rapportera Soviets lögner? Är du lite svagbegåvad kanske.
Du har naturligtvis helt rätt och bevisar att Nato försvarar och främjar islamiseringen och den väloljade, industriella sexövergreppsindustrin mot europeiska flickor. Det är numera ryska lögner och ryska agenter som framför informationen att pakistanska muslimska våldtäktsmän hämtar brittiska flickor från skolorna redan vid grindarna och kör de direkt genom organiserade taxinätverk till hotell och lägenheter som de själva äger och där våldtäkterna äger rum etc?
Denna ofattbara logistik som pågått i decennier runt om hela Storbritannien är inget annat än superplanerade militäroperationer utförda av extremt koordinerade gerillasoldater i en mycket cynisk och hemsk krigsföring mot de allra oskyldigaste och försvarslösa men det är alltså bara fantasier av högerextrema troll och ryzzvatniks? Låt mig gissa, du hejar regnbågsflagga och Ukraina? Ja, precis. Det värsta är att du inte trollar, ni är många.
Rysk statsmedia diskuterar denna våldtäktsepidemi regelbundet och följer upp på utvecklingen. Svensk media är samtliga allihopa synkroniserat supertysta som möss. För mångkulturens skull naturligtvis, alltså utrotningen av vitt folk genom dominansersättning och massimportering av ockupant-svartfolk, detta är något som Sverige driver med all sin kraft.
Istället för att prata om denna rapport på SVT anser de detta är högst relevant istället: "
Mustafa berättar om sin SM-medalj i jiujitsu, hur han kombinerat träning med skolan och att han nu vill läsa till läkare på Karolinska Institutet."
https://www.svtplay.se/klipp/jb3oZz1/tog-sm-medalj-siktar-pa-lakarstudier Jag vet att denna form av nyhetsfokus glädjer dig, antiryskt och svenskt eller hur?
Struntsamma, ha en bra dag och njut av sommaren. Tack o lov kämpar Ryssland för oss. De västerländska krafterna som vann andra världskriget verkställer utrotning mot oss och attackerar vår reproduktionskärna med fruktansvärda importerade biologiska vapen som hämtar våra barn redan vid skolgrindarna och slussar runt de till bestialiska våldtäktsmän som orsakar tortyr bortom mänsklig gräns. Att försvara detta som du gör är inget annat än att bara applådera.
Men jag ska erkänna att eftersom jag betalar skatt till svenska staten är även jag lika skyldig som du att upprätthålla denna sak, tyvärr. Man måste börja skicka en del av lönen till Ryska militären för att få en chans att ta tillbaka kontrollen. Allt motstånd på europeiska mark är meningslös eftersom Nato med Palantir redan identifierar dig innan du hinner organisera motståndet, därför är Ryssland svaret på vår framtid.