Mer rök och metal åt folket. Det har startats upp ett nytt band och det i sig är ju inget ovanligt. Händer hela tiden. Det som sticker ut är att man i bandet kan hitta den forne
Dissection-trummisen. Hela laguppställningen är: Andreas Stenfeldt (Vocals), Olof Eimir (Guitar), Matte Eliasson (Guitar), Marcus Högberg (Bass) och Ole Öhman (Drums). Bandet marknadsför verksamheten via
Facebook och
Instagram och allt det där vanliga.
Någon officiell musik (eller vad vi ska kalla det) har inte utkommit via något bolag, än. Det som finns är en demo med två st spår: "
Don't Feed The Daemon" och "
Bringer Of War". Båda låtarna har dock hittat till
Spotify och
YouTube.
Genren är lite luddig men bandet har ändå hunnit med en spelning hittills på
The Abyss i Göteborg tillsammans med
Domgård.
Tidigt än men tror ni det finns potential i projektet? Finns det någon eld bland all rök?