2026-06-18, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltellerallteller
Är det så farligt?

Det kan hända den bästa när man minglar o surrar med det motsatta könet...kanske extra om alkohol är med...är det verkligen så farligt att man inte kan fortsätta älska varandra? oftast kan vi människor hålla koll på våra drifter men ibland tar de över, bara hänga med o njuta

YOLO
Är det en drift att betala för sex?
Citera
2026-06-18, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nospheratu
Ibland undrar man ju över nivån på vissa skribenter. Du menar att om din brud är otrogen, så blir du på sin höjd lite missnöjd. Men om du får fripass att ligga med någon annan så kommer du älska din brud igen över allt annat och sen är det som vanligt?
Nej, självklart inte, jag hade dumpat henne på en gång. Alternativt kan man ju bli ett swingerpar och göra det till en grej. Att hitta tillbaka till varandra genom att se varandra ha sex med andra. Jag jobbade som dörrvakt på en swingerklubb när jag var yngre; de verkade lyckliga i alla fall
Citat:
Ursprungligen postat av Martinkingentimell
Tack för dina ord. Ett nytt perspektiv är alltid bra. Vet inte om jag håller med. Tror du inte att jag hade haft fortsatt ångest om jag inte berättat? Dessutom förstod hon ju att något var fel. Jag är inte så bra på att ljuga…

MVH
Jag kan bara tala för mig själv, men jag har då aldrig känt ångest för sådant. Om man ligger med någon tjej i ett annat land som man inte ens har känslor för, och så länge man inte drar på sig några sjukdomar eller liknande, så är det helt okej och inget att ha ångest över!

Citat:
Ett fripass säger du? Hade ni kvinnor verkligen varit nöjda med det? Jag vet inte om jag skulle vara bekväm med att min kvinna öppet knullade en annan man med min tillåtelse. Tror ni att det går lika bra med en kvinna som fripass? Eller att en trekant väger upp mitt misstag? Med en kvinna förståss. En man känns lite läskigt och bögigt.
Nej, det hade nog svidit rejält faktiskt. Men är man så korkad att man berättar det för sin tjej, får man ta konsekvenserna eller gå vidare. Jag menar, tjejen bör ju inte få reda på det från början.
Citera
2026-06-18, 09:48
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Har ni inte matat trollet tillräckligt nu

En högst väsentlig fråga där TS-troll visste precis vad han gjorde. Slängde in en brandgranat med syfte att få folk igång på frågan om köpa sex är okej eller inte. Det enda han dock lyckas med är att framställa sig som extremt patetisk. Folk borde verkligen vara glada att FB är anonymt.

Fråga om att köpa sex eller inte är visserligen intressant men inte i relationsforumet.

// CC
Citera
2026-06-18, 09:49
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Shitler
Har ni inte matat trollet tillräckligt nu
Jo. Dricker kaffe istället

Men det är inte helt omöjligt att TS är på riktigt. Det är inte samma som i fantasin, det här med horor.

I en mans huvud så tror han att det är som att titta på en porrfilm men i verkligheten så är det något helt annat och det är nog en känsla av att känna sig tom, äcklig och omänsklig tror jag? Man vet ju att den personen egentligen inte vill ha en och att man bidragit till människohandel som är väldigt omoraliskt och okristligt, plötsligt är man mer lik en muslim som hatar kvinnor… vem mår bra av det? Ingen. För det där är någons morsa, hon ska hem sen och mata sina barn. Vill man vara medmänsklig så ger man pengar till personen utan att ta emot några tjänster. Vill man vara en sadist så utnyttjar man människor som lever i fattigdom, ja ni hör ju själva. Hemskt att vara en så oempatisk människa, desto mer man tänker på det så inser man att det är monster vi talar om, som utnyttjar sin position.

Förstår att hans fru är klar med denna gubben. Han har passerat omoraliska gränser. Svårt att vara tillsammans med en person som har så annorlunda värderingar när det kommer till rätt och fel. Fattar man inte det basala så finns det inget vidare att bygga på. Hans fru har tur att hon fick se hans natur så att hon kan välja att dö med någon annan.

Det här är baksidan av att bli porrskadad.
Bra att han varnar för känslorna som uppstår efteråt.
Han sitter ju och känner sig ful och värdelös nu

Det är inte samma sak som att bli vald frivilligt av en vacker kvinna. Kan man vara så kåt att man inte fattar det? Förmodligen i den stunden, men sedan kommer verkligheten ikapp och den är tung.
Citera
2026-06-18, 10:37
Medlem
halaltarzans avatar

Citat:
Det är inte samma sak som att bli vald frivilligt av en vacker kvinna.

Men nu har ju långt ifrån alla män den turen med generna att de är attraktiva och vackra kvinnor bjuder ut sig. Så vill du göka någon med ett vackert ansikte så kanske en prostituerad är enda chansen? Va tror vi om det då joojoo?
Citera
2026-06-18, 10:43
Medlem
Kleiners avatar
Beror på hur du behandlade den prostituerade?

Prostitution är jo en handelsvara och en frivillig transaktion. Äckligt avskum, äcklig våldtäktman som förtjäna dödsstraff......? Drama Queen Nu ta vi det liiite lugnt här. Det finns mycket värre saker i livet.

Citat:

Samtidigt vill jag passa på att fråga här. Är jag en äcklig våldtäktsman nu? Hatar jag kvinnor? Borde jag flytta ut i skogen och aldrig mer möta dagsljus? Just nu känner jag mig som ett äckligt avskum som förtjänar kastrering och dödsstraff. Snälla hjälp mig. Har någon gjort något liknande? Fick ni tillbaka kvinnan i fråga? Dämpar nya sexköp någonsin såren?
Senast redigerad av Kleiner 2026-06-18 kl. 10:48.
Citera
2026-06-18, 10:43
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vikingtraveler
Nej, självklart inte, jag hade dumpat henne på en gång. Alternativt kan man ju bli ett swingerpar och göra det till en grej. Att hitta tillbaka till varandra genom att se varandra ha sex med andra. Jag jobbade som dörrvakt på en swingerklubb när jag var yngre; de verkade lyckliga i alla fall
Det kan vara så att du har missuppfattat vad swingers är i så fall. Det är ju par som gör den grejen tillsammans. Typ, ikväll går vi ut och swingar lite. Även swinger-par anser ju att det är otrohet att ligga runt bakom ryggen på varandra.

Ditt resonemang är lite som att jomen det finns ju par som gillar att resa tillsammans. Så har man åkt på weekendresa till London med en annan brud och blir påkommen, så kan man ju alltid föreslå frugan att de kan ju börja resa utomlands tillsammans. Många par som åker till Spanien eller London tillsammans verkar ju lyckliga.

Spoiler: Din brud kommer inte hitta tillbaka till dig om du erbjuder dig att ta med henne till Spanien om hon upptäcker att du varit i London med en annan brud.
Citera
2026-06-18, 10:45
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Men nu har ju långt ifrån alla män den turen med generna att de är attraktiva och vackra kvinnor bjuder ut sig. Så vill du göka någon med ett vackert ansikte så kanske en prostituerad är enda chansen? Va tror vi om det då joojoo?
Det stora hålet i ditt resonemang här är att TS redan har en fast partner. Så han hade fri tillgång till sex redan.
Citera
2026-06-18, 10:57
Medlem
Citat:
Det kan vara så att du har missuppfattat vad swingers är i så fall. Det är ju par som gör den grejen tillsammans. Typ, ikväll går vi ut och swingar lite. Även swinger-par anser ju att det är otrohet att ligga runt bakom ryggen på varandra.

Ditt resonemang är lite som att jomen det finns ju par som gillar att resa tillsammans. Så har man åkt på weekendresa till London med en annan brud och blir påkommen, så kan man ju alltid föreslå frugan att de kan ju börja resa utomlands tillsammans. Många par som åker till Spanien eller London tillsammans verkar ju lyckliga.

Spoiler: Din brud kommer inte hitta tillbaka till dig om du erbjuder dig att ta med henne till Spanien om hon upptäcker att du varit i London med en annan brud.

Citat:
Det stora hålet i ditt resonemang här är att TS redan har en fast partner. Så han hade fri tillgång till sex redan.
Eftersom TS uppenbarligen är ett troll, så svarar jag med samma nivå av oseriositet. Läs mellan raderna lite.
Citera
2026-06-18, 10:59
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:

Och som TS naturligtvis är åt helvete kär i, speciellt nu när det kanske kommer att ta slut. Nej, som jag skrev tidigare i tråden så har jag många i bekantskapskretsen som då och då springer till luder, och av vad jag förstått så gör de det för att är trötta på sin kärring men vill av olika anledningar inte skiljas, men typ står ut genom att då och då få nytt kött (även om de inte får det av egen maskin utan betalar för det).
Citera
2026-06-18, 11:03
Moderator
Nospheratus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Och som TS naturligtvis är åt helvete kär i, speciellt nu när det kanske kommer att ta slut. Nej, som jag skrev tidigare i tråden så har jag många i bekantskapskretsen som då och då springer till luder, och av vad jag förstått så gör de det för att är trötta på sin kärring men vill av olika anledningar inte skiljas, men typ står ut genom att då och då få nytt kött (även om de inte får det av egen maskin utan betalar för det).
TS menar ju att han har svår ångest över tilltaget och är allt annat än trött på sin partner. Det här är ju så att säga inte ett fall av en man som desperat gick till en prostituerad som sista utväg för att han inte lyckas få ligga på något annat sätt.
Citera
2026-06-18, 11:16
Medlem
Kleiners avatar
Han har väl endast ångest eftersom att han blev påkommen, eller rättare sagt, för att han försade sig . Hursomhelst, finns många dubbelmoraliska (kvinnliga) skribenter i denna tråd

Citat:
TS menar ju att han har svår ångest över tilltaget och är allt annat än trött på sin partner. Det här är ju så att säga inte ett fall av en man som desperat gick till en prostituerad som sista utväg för att han inte lyckas få ligga på något annat sätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in