2026-06-18, 05:33
  #37
Medlem
Efter hydration break ska det bytas in 10 nya spelare sen är det en kvart kvar, jävla skämt sport.
Ser aldrig fotboll annars.
2026-06-18, 05:36
  #38
Medlem
Enter hydration break ska det bytas in 10 nya spelare sen är det en kvart kvar, jävla skämt sport.
Ser aldrig fotboll annars.
2026-06-18, 05:45
  #39
Medlem
Domaren tillåter ju för fan vad som helst utan att varna.
Fotboll är största skämtet
2026-06-18, 05:49
  #40
Medlem
Riksreptilens avatar
Uzbekerna har hörna!

Colombia, ser ut rätt trötta inför sista, 10 min.
2026-06-18, 05:53
  #41
Medlem
Båda lagen helt värdelösa
2026-06-18, 05:54
  #42
Medlem
Olika regler i VM än ligor tydligen, jävla skämt sport
2026-06-18, 05:58
  #43
Medlem
Sämsta jag sett 😆😆😆😆
2026-06-18, 05:59
  #44
Medlem
Uzbekistan är i nivå division 7
2026-06-18, 06:00
  #45
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlenius86
Båda lagen helt värdelösa
1 - 3

Japanerna skäms över att komma från samma kontinent som uzbekerna.


Aztekastadion och publiken får betyget 4 av 5 hemlagade fisktacos.
__________________
Senast redigerad av Riksreptilen 2026-06-18 kl. 06:10.
2026-06-18, 06:19
  #46
Medlem
FNLSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Sluta gnäll eller starta matchtrådarna själv.
Hinner inte ens vakna innan nästa värdelösa trådstart kom
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in