2026-06-18, 05:34
Medlem
Adolf.Shitlers avatar
Jag kommer inte att rösta och har inte gjort så på flera år, jag har åsikter i enskilda sakfrågor snarare än att jag köper ett helt partiprogram. I vissa saker lutar jag mer år vänster och i andra är jag i mitten och i en tredje lutar jag mer åt höger.

Men skulle jag tvingas rösta så lutar jag nog mer åt vänster än åt höger då jag inte är för tidös nedmontering av välfärdsstaten även om jag kan tycka att dagens vänster helt förlorat fotfästet och fokuserar på saker som för mig har noll relevans för min vardag i det svenska samhället.

Jag bryr mig om arbetarrätt och klasskamp och proletariatets resning inte om huruvida lilla lasse har rätten att identifiera som en glasstrut eller att minst 50% av alla offentliga toaletter är hentoaletter eller om det är en man eller kvinna på traffikljusen vid ett övergångsställe så iom att vänstern ersätt den vite proletären med transor och invandrare och bögar som det nya proletariatet så har vänstern förlorat en stor del av mitt intresse
Citera
2026-06-18, 13:36
Medlem
Anybodykillers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Ponera att någon höll en pistol mot tinningen på er och att ni måste rösta, hade ni då röstat åt höger eller åt vänster?
Hur hade du gjort TS?
Citera
2026-06-18, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anybodykiller
Hur hade du gjort TS?
Planerar att rösta utan pistolhot.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera