2026-07-10, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Säg inte att det var Felicia Axelsson. Hon var med på flera ställen 2021-22 men försvann sedan helt vad det verkar.
Felicia:
https://i.imgur.com/CtJGbcC.png

Nej det var inte hon. Även om hon också är förbannat vacker. Var ju även nån tredje tjej med där, en lite mulligare men också väldigt söt.
Citera
2026-07-10, 23:09
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ionia
Nej det var inte hon. Även om hon också är förbannat vacker. Var ju även nån tredje tjej med där, en lite mulligare men också väldigt söt.

Förresten, jag vet inte hur länge du har varit med och följt olika rörelser, men för mer än tio år sedan fanns det en söt blond nazisttjej som hette Jessica någonting. hon var med i Nordisk Ungdom, och hon och några till lurade en gammal judinna till en plats och tårtade henne sedan, eftersom judinnan tårtat Jimmie Åkesson. Detta var 2013 tror jag. Och ett eller två år senare så var denna Jessica och några andra svenska nazist-tjejer på Aftonbladets framsida i en artikel som handlade om kvinnliga svenska nazister.
Citera
2026-07-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Förresten, jag vet inte hur länge du har varit med och följt olika rörelser, men för mer än tio år sedan fanns det en söt blond nazisttjej som hette Jessica någonting. hon var med i Nordisk Ungdom, och hon och några till lurade en gammal judinna till en plats och tårtade henne sedan, eftersom judinnan tårtat Jimmie Åkesson. Detta var 2013 tror jag. Och ett eller två år senare så var denna Jessica och några andra svenska nazist-tjejer på Aftonbladets framsida i en artikel som handlade om kvinnliga svenska nazister.

Aha, jo jag minns tårtningen. Men jag minns inget om en hämdaktion, fast nu när du säger det så ringer det nån liten bjällra i mitt mentala arkiv.

Men jag vet inte vem Jessica skulle vara, nej.

Edit: har googlat det och hittat tjejen i fråga. Hon verkar ha försvunnit från hitta, mrkoll, ratsit, etc.
Senast redigerad av Ionia 2026-07-10 kl. 23:28.
Citera
2026-07-11, 15:50
Medlem
TheBusters avatar
Känns som fejk news https://antifa.st/wp-content/uploads/2022/03/Ellinor.jpg
Citera
2026-07-18, 00:22
Medlem
rex144s avatar
Hade de varit attraktiva då hade fått knulla med snygga män och varit besatta av kukar.
De hade fått sin bekräftelse av mäns trånande blickar.

Medan de oattraktiva kvinnor bygger upp med åren mycket negativa känslor, vissa män som ändå knullat de har behandlat de som skit. Och då kan nazism vara ett sätt att kanalisera sina negativa känslor och samtidigt få samhörighet och respekt i en nazistisk organisation.
Citera
2026-07-19, 17:57
Avstängd
EpicUsernames avatar
Eftersom nazismen rent generellt är fult, äckligt och motbjudande. Är dock inget fel med att vara överviktig eller oattraktiv, däremot så gör nazism en ful inuti vilket speglar sig på hur du ser människan på utsidan. Trash will be trash.
Citera
2026-07-26, 14:14
Medlem
Klokhets avatar
Omröstning:

Fråga: Vad är likheten mellan en kvinnlig nazist och en kvinnlig feminist?

Svar 1: De är fula, feta och helt pantade!
Svar 2: Ingen skillnad ty det är samma sak!

.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in