2026-06-17, 00:19
Medlem
Tänkte starta en tråd för att lyfta fram något som verkar helt bortgömt i dagens porrskadade samhälle där allt ska vara lasersnubblat, vaxat och size zero..

I helgen träffade jag en kvinna från Tinder. Hon är vad man brukar kalla för en "BBW" eller helt enkelt rejält överviktig, och när byxorna åkte av visade det sig att hon hade en fullständig, orörd 70-talsbuske mellan benen. Jag snackar inte lite stubb, utan en fyllig, mjuk skog…

Många här inne verkar få panik så fort det inte ser ut som en nakenkatt där nere, men herregud vad fel ni har. Att gräva ner ansiktet i en ordentlig buske på en mullig kvinna med lite kurvor och tyngd är fan underskattat.

Här är varför det slår det mesta:

Doften och smaken: Det blir en helt annan grej. Det doftar kvinna på riktigt, mer genuint och djuriskt än när det är helt sterilt och nyrakat.

Känslan: Att ligga mellan ett par rejäla lår och ha ansiktet fullt av mjukt hår samtidigt som man jobbar med tungan... det är en sjukt sensuell och rå upplevelse på samma gång. Man känner att man lever.

Ingen prestationsångest: Tjejer med den här stilen brukar ofta vara mycket mer avslappnade i sängen. Ingen jävla instagram-poserings-sex, utan bara ren njutning.

Är det bara jag som tröttnat på den hårlösa idealbilden och insett att det är de här dolda skatterna som levererar bäst?

Fyll gärna på i tråden. Slipper gärna incel-kommentarer om "gör om, gör rätt", vill höra från er som faktiskt uppskattar lite gung i sängen och hår i maten…
Citera
2026-06-17, 00:47
Medlem
Hasse.Haschblosss avatar
Sålänge hygienen är på topp och den är väl tvagad så är det inga konstigheter.
Citera
2026-06-17, 01:51
Avstängd
FallerIfallerAs avatar
Hellre en buske än en renrakad fitta det är absolut inte hygieniskt. Bakterierna lever ju på huden, men om du river sönder huden, alltså rakar dig, så kommer bakterierna växa till sig. Då får du mycket mer bakterier.
Citera
2026-06-17, 02:26
Medlem
Voloteas avatar
Osmakligt. Hade inte knullat henne ens om hon betalat mig.

Renrakat och normal vikt på bruden ska det vara.
Senast redigerad av Volotea 2026-06-17 kl. 02:28.
Citera
2026-06-17, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volotea
Osmakligt. Hade inte knullat henne ens om hon betalat mig.

Renrakat och normal vikt på bruden ska det vara.
Fast om hon betalade 10 miljoner då)
Citera
2026-06-17, 09:45
Medlem
Silltunnas avatar
Skulle aldrig klara att vara intim med en helrakad tjej som ser ut som en liten flicka mellan benen. Sjukt okvinnligt med rakade kön.
Citera
2026-06-17, 10:34
Medlem
Connykrims avatar
Fyfan vad äckligt.. jävla paddfläsk som inte rakar sig innan en dejt, att hon inte skäms! Idioten hade flugit ut med huvudet före om de va jag.
Citera
2026-06-17, 14:18
Medlem
Håller med. Love it.

Tycker egentligen att det här säger mer om hur smala våra ideal har blivit än om kroppshår i sig.

Folk får naturligtvis gilla vad de vill, men det är lite märkligt att något som varit helt normalt under större delen av mänsklighetens historia numera beskrivs som exotiskt eller extremt. Samma sak med kroppstyper. Allt som avviker från den filtrerade standardmodellen verkar få folk att reagera.

Det viktigaste är väl ändå att man attraheras av personen man är med och att båda trivs med sig själva. En del gillar rakat, andra gillar naturligt, en del gillar smala och andra kurviga. Tur är väl det.

Däremot håller jag med om en sak: mycket av dagens skönhetsideal känns ganska hårt styrda av sociala medier och porrkultur. Det är lätt att glömma bort att människor ser ut på väldigt många olika sätt i verkligheten.
Citera
2026-06-17, 14:29
Medlem
Lacerdas avatar
Med över 100 olika luders namn i svarta boken så hade jag inte bangat, men feta brudar tar jag helst bakifrån och absolut ingen oralsex ger jag dom. Angående buskiga fittor så har jag inga problem, ger häftiga flashbacks från vintage porr! Var väldigt många år sedan jag knullade en riktigt hårig fitta, säkert över 8 år sedan. Estetisk chilenarbrud, fan så tiden rusar!
Citera
2026-06-17, 14:33
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Vidrigt. Slår vad om att hon hade färgat hår, ring i näsan och aldrig rakat sig under armarna heller.

Tänk att vara så desperat på att få ligga att du övertygar dig själv om att orakat och fetma är sexigt.
Citera
2026-06-17, 16:35
Avslutad
Vi har alla olika preferenser.

Din är att vara omgiven av fett och buske.
Djupdyka i svettträsket

Vi är alla olika.
Citera
2026-06-17, 16:51
Avslutad
Haha, tyckte ditt inlägg var underhållande att läsa.

Jag har inget emot om tjejen har lite hår. Men en buske som du beskriver är lite problematiskt tycker jag! Var en gång med en tjej som hade en ganska rejäl buske och då fick jag plocka ut nåt hårstrå ur munnen minns jag. Lite hår är som sagt helt okej tycker jag men det ska vara ansat, inte "naturlig buske". Men smaken är förstås som baken! Om du gillar det så är det bara köra på, det enda som spelar roll är ju vad Du tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in