Citat:
Ursprungligen postat av
Vit-Brandbil
Absolut inte, skulle inte ta i dem med tång ens.
då kanske du inte är rätt person att svara i denna tråd.
vad är det du tycker är så hemskt med omplaceringshund?
du säger att du inte vill ta i dem men du kan ju hälsa på världens gulligaste hund på stan utan att veta om det är omplacering