2026-06-22, 21:17
Medlem
Jeg lurer også på hvem far er.
Jeg ser Er*ca er medlem i en fb-side for kvinner utsatt for narsissistisk mishandel.

Det trenger selvfølgelig ikke ha noen som helst sammenheng men det er interessant
Senast redigerad av Sisihe 2026-06-22 kl. 21:21.
Citera
2026-06-22, 21:24
Medlem
Jeg lurer på hvem faren er pga nysgjerrighet 🫣. Det virket som om hun var ganske alene i omsorgen på facebook. Hvorfor kan jo være altmulig av årsaker til. Iallefall, det kan ikke være lett for faren. Gutten må jo ha det helt grusomt. Hvordan skal faren klare å fylle tomrommet etter mor, pluss kanskje komme hoppende inn som heltidsfar etter 5 år. Stakkars mann. Stakkars gutt. Og Stakkars denne kvinnen, hva hun må ha følt på i timene før....Får helt vondt av denne saken. Rart ingen vet hvem faren er....🤔.
Citera
2026-06-22, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sisihe
Jeg lurer også på hvem far er.
Jeg ser Er*ca er medlem i en fb-side for kvinner utsatt for narsissistisk mishandel.

Det trenger selvfølgelig ikke ha noen som helst sammenheng men det er interessant

Som rusavhengig har hun nok vært borti menn som ikke er helt gode. Ikke alltid en velger på øverste hylle der. Får virkelig håpe at faren er et bra menneske. For sønnens skyld.
Citera
2026-06-22, 21:37
Medlem
Hun hadde allefall folk rundt seg som brydde seg om henne 🥰. Hun må ha hatt det veldig vanskelig....Trist at hun ikke har fått hjelp som kunne gjort henne trygg i seg selv 💔.

https://www.tv2.no/nyheter/derfor-sporet-de-ikke-mobilen-til-savnet-mor/18971912/?utm_medium=Social&utm_source=Facebook&fbclid=Iwb2 1leASmbSJjbGNrBKZnH2V4dG4DYWVtAjExAHNydGMGYXBwX2lk DDM1MDY4NTUzMTcyOAABHomiG7ugiTYM99Ym5_9 9bfVpcQpD0exq6Pb0GyyyXoIT-lgM1-8ba90u1qot_aem_Uwp9kewaeXN0DY3-plbvEQ#Echobox=1782139797
Citera
Igår, 00:04
Medlem
En dame som har skrevet et utrolig rørende innlegg på siden hennes igår😢 Får ting til å virke enda rarere. Finner ingen informasjon om hvordan brannen startet heller?
Citera
Igår, 02:54
Medlem
Hvis det er sant som nevnt tidligere i tråden, at Er*ca allerede hadde mistet to barn til barnevernet, og at barnevernet nå truet med å ta fra henne hennes tredje og yngste barn, femåringen med barneautisme .. hun greide vel ikke mer.

Noen som vet hvordan det har gått med de to eldste barna hennes.

Normalt skal barnevernet undersøke om barnet kan plasseres hos den andre biologiske forelderen når de vurderer omsorgsovertakelse. Men, det er mulig barnets far av en eller annen ikke er aktuell til å ta over omsorgen for barnet sitt.

Det er bare sørgelig.
Citera
Igår, 23:06
Medlem
Liker overhodet ikke hvordan politiet håndterte dette.... Denne tidslinjen burde tilsi mye mere engasjement.

"Mandag morgen (ca. kl. 09.20): Kvinnen og sønnen ble observert på bussen.Mandag formiddag: Kort tid etter at de dro, brøt brannen ut. Nødetatene rykket ut og slukket brannen i kvinnens leilighet. Boligen ble da funnet tom.

Mandag kl. 12.30 (noen timer senere): Familiemedlemmet ringte politiet for å melde dem savnet etter å ikke ha oppnådd kontakt utover dagen.

At politiet allerede visste om brannen da savnetmeldingen kom inn, er en av hovedårsakene til at det i ettertid har blitt stilt sterke kritiske spørsmål til hvorfor politiet likevel vurderte saken som en «lavrisiko-savnetmelding» og ikke startet en aktiv leteaksjon med en gang."
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in