2026-06-15, 23:02
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krokapten
Hur menar du att dom ska sitta i en regering med 0,3% av rösterna?

Det finns först och främst en gräns för att öht komma in i riksdagen, som är betydligt högre än 0,3%.

Att sen få sitta med i en regering är en helt annan fråga.

Din jävla idiot!

Det var just det jag skrev, att de inte kommer sitta i någon regering med sina 0,3% utan de kommer sitta på parkbänken och smida planer inför nästa val.
Att du inte förstod ironin i det första stycken kan jag tyvärr inte göra något åt.
Citera
2026-06-15, 23:06
Medlem
SD är störst bland svenska män.
Det är svenska kvinnor som är enormt rödgröna.
Citera
2026-06-15, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Det var just det jag skrev, att de inte kommer sitta i någon regering med sina 0,3% utan de kommer sitta på parkbänken och smida planer inför nästa val.
Att du inte förstod ironin i det första stycken kan jag tyvärr inte göra något åt.

Nej det var inte det du skrev. Är du efterbliven?

JUST DÄRFÖR som jag ska rösta på dom, så att dom får tillräckligt med röster för att ta sig in i riksdagen!
Förmodligen hamnar dom inte där i detta val, däremot så är det så att ju fler röster dom får, ju fler människor får upp ögonen för partiet!

Precis samma skit som du sitter o skriver nu, skrevs och sades det om SD innan dom blev ett utav Sveriges största partier.

Sen finns det även ytterligare en lägre gräns, för att få gratis valsedlar och lite annat
(Om jag inte är helt fel ute)

Som sagt, jävla idiot!
Citera
2026-06-16, 00:19
Medlem
…….

Av samma anledning som att jag inte skulle rösta på Trump. Ekvationen får du lösa själv.

Tack för ordet
Citera
2026-06-16, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
Jo, för de kommer minsann ha massor att säga till om i en regering med sina 0,3% av rösterna.
Fatta vad dumt det känns när dina goa gubbar i AfS sitter ytterligare fyra år på parkbänken och smider planer om nästa val.

Du glömmer bort att en gång i tiden så hade SD också 0,3%.
Citera
2026-06-16, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiMaX
Det var hon väl inte för fyra år sen?

Hon var statsminister i knappt ett år efter SL och detta under en tid av osäkerhet, misstroendeförklaringar mm.
Citera
2026-06-16, 00:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cutepsycho
Jag själv är ju kvinna så kan tyvärr inte svara på den frågan. Men jag undrar också.

Kvinnor, varför röstar ni inte på SD?
För att kvinnor är känslostyrda efterblivna idioter som röstar majoritet på vänster.
Citera
2026-06-16, 00:52
Avstängd
Ännu en kampanj tråd där man försöker att underminera SD och vilseleda opinion.

Jag vet vad ni horor gör

Så låt mig säga exakt vad som kommer hända nästa val:

Ni kommer förlora mer makt för att ni är idioter.
Citera
2026-06-16, 00:56
Medlem
Citat:
Nej det var inte det du skrev. Är du efterbliven?

Efterbliven är mindre art. Trakassera du honom?

Citat:
JUST DÄRFÖR som jag ska rösta på dom, så att dom får tillräckligt med röster för att ta sig in i riksdagen!
Förmodligen hamnar dom inte där i detta val, däremot så är det så att ju fler röster dom får, ju fler människor får upp ögonen för partiet!

Tycker du mindre invandare ska bosätta inom Skåne, Blekinge och Stockholm?
Citera
2026-06-16, 01:01
Medlem
Ubuntu333s avatar
SD har svängt i flera kärnfrågor och agerar som vilket korrupt parti som helst och många svenskar går på deras hyckleri gång på gång.. Dessutom stöttar dom en terrorstat som skapat mängder med flyktingar till EU och Sverige
Citera
2026-06-16, 01:02
Medlem
Passepartouts avatar
Medierna har systematiskt underlåtit att tala om SDs sakpolitik och istället piskat upp en känslobaserad beröringsskräck baserad på rena lögner.

Senast idag, Ring P1, med programledare Tomas Tengby; en kvinna ringde in och ondgjorde sig över det hon kallade angiverilagen, dvs informationsplikten som börjar gälla för olika myndigheter från och med juli. Hon visste inte att vård/skola/omsorg är undantagna. Det var synd om alla flyktingar och de borde få stanna. Tengby, som annars är snabb att polemisera och avbryta när han inte håller med (dvs så fort någon uttalar sig icke pk), höll med i det tysta. Inte ett ord om grunden till lagen, det parallella skuggsamhället kriminaliteten, bidragsfusket och människor som vägrar lämna landet trots att de inte har asylskäl. https://www.sverigesradio.se/avsnitt/fotbolls-vm-hogkostnadsskyddet-kyrkan
Citera
2026-06-16, 01:10
Medlem
Passepartouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ubuntu333
SD har svängt i flera kärnfrågor och agerar som vilket korrupt parti som helst och många svenskar går på deras hyckleri gång på gång.. Dessutom stöttar dom en terrorstat som skapat mängder med flyktingar till EU och Sverige

SD, som inte ens sitter med i regeringen, har inte över 50% och måste således förhandla med de andra partierna. Det är så politik fungerar om du inte visste det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in