Citat:
Ursprungligen postat av
Moob
Har fått 3 månader gratis netflix, men finns inte ett skit att se. Funderar på att avsluta gratisabonnemanget.
Enda kategorin som kan innehålla något är "europeiskt". Allt nytt amerikanskt är skräp.
Vad gillar du då? Unchosen kanske? Brittisk psykologisk dramathriller.