2026-06-15, 10:13
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drunkensailorr
Vem bryr sig om att han var där?

Ingen.

Synd att inte Ilia intervjuades i buren, skulle vara intressant att höra hur illa skadorna i ansiktet påverkade honom.

Topuria fick okbensfraktur, säkert en mycket allvarlig sådan. I sådana fall brukar kirurger skruva in titanplattor och då undrar jag om han kan fortsätta slåss och ta emot smällar i ansiktet?

Hans motståndare verkade större, han måste ökat i vikt över 12 kilo på en dag och lyckades behålla styrkan och kondisen.

Topuria hade fel taktik mot en sådan stark motståndare, han borde boxats defensivt, vara lätt på fötterna men Topuria verkade slö... hans weight cut måste varit dramatisk, och knäckte honom fysiskt.
Citera
2026-06-15, 11:41
Medlem
scraftys avatar
USA har aldrig varit trashigare.
Citera
2026-06-15, 12:07
Medlem
slagskotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rex144
Topuria fick okbensfraktur, säkert en mycket allvarlig sådan. I sådana fall brukar kirurger skruva in titanplattor och då undrar jag om han kan fortsätta slåss och ta emot smällar i ansiktet?

Hans motståndare verkade större, han måste ökat i vikt över 12 kilo på en dag och lyckades behålla styrkan och kondisen.

Topuria hade fel taktik mot en sådan stark motståndare, han borde boxats defensivt, vara lätt på fötterna men Topuria verkade slö... hans weight cut måste varit dramatisk, och knäckte honom fysiskt.

Justin fick justice
Citera
2026-06-15, 12:41
Medlem
santos_devilles avatar
Vad man än tycker om Trump. Men är inte detta jävligt muppigt? Jag förstår att dom ska utstråla manlighet och boys be boys, men inte i Vita huset?
Citera
2026-06-15, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Vad man än tycker om Trump. Men är inte detta jävligt muppigt? Jag förstår att dom ska utstråla manlighet och boys be boys, men inte i Vita huset?

Dom är ju muppar. Så typiskt amerikanskt det kan bli.
Citera
2026-06-15, 13:20
Medlem
Hade det inte varit riktigt kul om rosenbad kunde styra en mma eller boxningsmatch utanför?

Kom igen nu!
Citera
2026-06-15, 16:04
Medlem
Hokit alltså haha, vilken kille.
Avslutar talet med att skrika att Michelle Obama är en man samt trollade sönder Lewis med en fake armbar.

Han var jävligt kul också på presskonferensen när hanntog upp att tuporia hittade sin fru i miami.
Citera
2026-06-15, 16:24
Medlem
Gaethje har en bra chin även om han blivit knockad förr så tål han en massor innan det. Samt blir han inte cut vilket Ilia blev och så slår han hårt och awkward. Ilia hade chans att avsluta det i 2a ronden. Enda som riktigt skadade honom var ju bodyshots. Har Ilia verkligen bra wrestling? Khabib, Islam, Arman hade ju börjat gå för takedown mycket tidigare och förmodligen vunnit det kunde inte Ilia
Citera
2026-06-15, 22:11
Medlem
att gaetje skulle vinna var en stor överraskning (alltså innan fighten)
pereira-gane här blev det väl tydligt att pereira inte hade nån fysisk fördel längre utan tvärtom var den mindre killen som visserligen gått upp lite men det verkade mest satt sig runt midjan, det duger inte mot en naturlig heavy weight som gane.
pereira är ju rätt stiff också, lätt att pricka och det tar lite värre gissar jag när en tungviktare delar ut slagen och sparkarna.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in