”Vittnen sökes till en singel olycka i Skövde som slutade vid nordic Wellness i södra Trängallén. Ska vara en vit Volvo v60 som körde över buskar i hög hastighet och ett träd i en stålställning som föll till marken. Bilen som var stulen, övergavs sedan vid Nordic Wellness.
Vittnen uppges ha sett några killar som stod och virrade runt vid den vita Volvon där den sedan övergavs”.
Är det någon som vet något om detta?