2026-06-14, 15:34
  #1
Medlem
Sitter och kollar på en debatt på Youtube mellan Mattias Karlsson och Daniel Suhonen: Studio 3: Mattias Karlsson vs. Daniel Suhonen

Har inte sett hela men tycker det känns som ett intressant samtal som nog blir mer sansat än de partiledardebatter som varit på sistone. Kan tänka mig att Suhonen kan komma med hyfsad kritik där Karlssons svar nog inte är helt givna.

Debatten inleds med arbetarklassfrågan.

Vad tycker ni om det som sägs?
__________________
Senast redigerad av Mechila 2026-06-14 kl. 15:38.
Citera
2026-06-14, 15:38
  #2
Medlem
tobbeskinheads avatar
Daniel Suhonen vann enkelt. Det är bara att gratulera.
Citera
2026-06-14, 15:40
  #3
Medlem
BaronAfTrosas avatar
Karlsson borde gå i pension, vad trött han har blivit jämfört med 2010.
Citera
2026-06-14, 15:42
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Daniel Suhonen vann enkelt. Det är bara att gratulera.

Daniel Suhonen har alltid varit skarp så jag tänker att Mattias inte kommer få det helt enkelt, det är väl bara de mest ignoranta som reflexmässigt kan avfärda den Suhonen säger med hänvisning till att han är sosse.
Citera
2026-06-14, 16:51
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaronAfTrosa
Karlsson borde gå i pension, vad trött han har blivit jämfört med 2010.

Ja, det här var nästan plågsamt att se. Man förstår ju varför det inte är några som försvarar det han säger.
Citera
2026-06-14, 19:53
  #6
Moderator
Strix m/94s avatar
PI -> Politiker

Strix/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in