2026-06-15, 13:54
  #73
Medlem
1. Det var inte mycket till "psykbryt"
2. Det är ett högst moraliskt försvarbart "psykbryt"
Citera
2026-06-15, 14:51
  #74
Medlem
Slaskmedias avatar
Hade det varit nån som agerat exakt likadant mot nazi-diplomater på trettiotalet hade de varit hjältar. Finns ingen större skillnad här, två totalitära mördarstater.
Citera
2026-06-15, 15:27
  #75
Medlem
guderis avatar
Är TS utvecklingsstörd? Det är en flera år gammal video, och ingen får psykbryt.
Citera
2026-06-15, 16:32
  #76
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mechila
"Blinkarrr högerrr och svängerrr vänsterrr!!! JÄVLA RRRÅTTA!!!"
Om inte trafikpolis så åtminstone en bra p-lisa.
Är det inte en tjej som kör?
Såg ut som en hijab på föraren.

Den andra diplomaten ser ut som en tjackare med huvtröja
Iransk spion?
On a quiet night in Stockholm i met some diplomats from the embassy of the Islamic Republic of Iran. A regime that recently killed a 22 year old girl for not wearing her headscarf properly enough. Rest in peace Mahsa (Jina) Amini.
Nick var kanske lite gramse för att en hijablös tös dött?
Sånt hände varje dag. Inget att gråta över.
Var en man Nick.

Nästan så att SVT var på Nicks sida på den tiden
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/mahsa-aminis-dod-utloste-protestvagen-i-iran
__________________
Senast redigerad av gofigur 2026-06-15 kl. 16:41.
Citera
2026-06-15, 16:53
  #77
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Nick var kanske lite gramse för att en hijablös tös dött?
Sånt hände varje dag. Inget att gråta över.
Var en man Nick.

Nästan så att SVT var på Nicks sida på den tiden
https://www.svt.se/nyheter/utrikes/mahsa-aminis-dod-utloste-protestvagen-i-iran

Fast Nick verkar ju inte ha några större betänkligheter med det regimen i Israel pysslar med ihop med USA. Hur många småtjejer var det inte som gick år i den där skolan de bombade liksom?
Citera
2026-06-15, 16:54
  #78
Medlem
gofigurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigOrangeBunny


Det här är inne i city och man kan se City-tunneln i bakgrunden bla

Nick kanske lyckats ta reda på diplomatbilens registreringsnummer och bestämde sig för att haka på när de var inne i city? Nån som vet vad det var för ärende?

Bra noterat!

https://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/fordon/aga-kopa-eller-salja-fordon/registreringsskyltar/skylt-for-beskickningsfordon-diplomatfordon/

Det VAR verkligen Irans bil.
Irans ambassad BX
Hur fan tänkte UD när de gav Norge detta??
Norges ambassad CP
Här får UD tänka om!

Beskickningar har särskilda registreringsskyltar och finns på fordon för utländska ambassader, konsulat och andra internationella behöriga organisationer. Det är Utrikesdepartementet som fattar beslut om beskickningsskyltar.
Jag skäms för UD! Jävla grannmobbare!

PS. Iranske tjackartypen bär en brun påse i handen. VAD finns i den??
__________________
Senast redigerad av gofigur 2026-06-15 kl. 17:00.
Citera
2026-06-15, 17:42
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbeskinhead
Nick Alinia får psykbryt och skriker på några iranska diplomater

https://www.youtube.com/shorts/M-vnsytQPSA

Vad tycker ni om beteendet? Är detta en smart politisk strategi av Nick Ali?


Djävligt rimlig reaktion på företrädare från en terrorstat…

Han har mitt fulla, och lagens, stöd att uttrycka denna åsikt.

Jag skrek okvedesord senast i lördags på en norsk fiskebåt jag mötte med en stor djävla palestinaflagga, innan det skrek jag på en bil-kollonn med ryska flaggor som åkte runt och bögade sig i Göteborg under deras nationaldag.
Citera
2026-06-19, 15:21
  #80
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlgunnar
Hans prenumeranter plus ev intäkter från sociala medier. Vad är så svårt att förstå? Han säljer en produkt!! Han beter sig på sociala medier precis så som folk vill ha det, så det blir många views. Men ni era jävla stolpskott tror att detta är hur han är i verkligheten. Ungefär som att en skådespelare skulle vara precis som en roll denne spelat. Ni är sanslöst korkade, ni här i tråden, som inte förstår att Nicks primära mål är att dra in pengar. Han försöker då attrahera en målgrupp där det inte finns någon större konkurrens.
Shill-radarn går på högvarv.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in