2026-06-14, 06:54
  #37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Jag skulle snarare säga att du verkar tro att överrepresentation är den enda statistiska vinkel finns.

Så fort någon nämner könsfördelning, erfarenheter, risker eller samband så kommer samma standardsvar: base rate fallacy.

Jag vet att du läst en bok om överrepresentation och base rate phallacy, jättebra. Men det är lite ironiskt att anklaga andra för att missförstå statistiska perspektiv när hela din i princip bygger på ett enda.

Du får även tro att jorden är platt om du så vill.

Om du har någon saklig kritik så hojta till. Annars ignorerar jag dig nu.
2026-06-14, 06:55
  #38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
TS, berätta gärna hur du föreställer dig att gruppen män kan vara underrepresenterad i våldtäkter om de begår 99 % men utgör 50 % av befolkningen

Halmgubbe.
2026-06-14, 07:00
  #39
Medlem
cinmiks avatar
Om man vill bli sedd som en vit kränkt man skriver man ihop denna pdf och kallar den både logisk och upplysande.

Hahaha
2026-06-14, 07:13
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Du får även tro att jorden är platt om du så vill.

Om du har någon saklig kritik så hojta till. Annars ignorerar jag dig nu.
Det där var alltså ditt svar på min sakliga kritik?

Okej.

Jag kritiserade sakligt att du blandar ihop olika statistiska frågor och du svarar med “jorden är platt” och ditt gamla vanliga ”jag ignorerar dig”.

2026-06-14, 07:39
  #41
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Pipsi
Det där var alltså ditt svar på min sakliga kritik?

Okej.

Jag kritiserade sakligt att du blandar ihop olika statistiska frågor och du svarar med “jorden är platt” och ditt gamla vanliga ”jag ignorerar dig”.



Nej, jag blandar inte ihop olika statistiska frågor. OK, du får inget mer svar i den här tråden för du bemöter inte någon av punkterna utan tramsar bara.

Jag skrattar åt dig som inte ens förmår att bemöta någon av punkterna på ett korrekt sätt. Enkel vinst.
2026-06-14, 07:48
  #42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Om man vill bli sedd som en vit kränkt man skriver man ihop denna pdf och kallar den både logisk och upplysande.

Hahaha

Hihi! Hoho! Haha! . Var länge sedan du hade såhär roligt. Det hör jag det.

Standardsvaret vid intellektuell utmaning: ''Du är en vit, kränkt man!''

Det är ingen stark comeback. Det är ett personligt påhopp.
.
Nej, Jag är inte ett dugg kränkt. Men jag förstår att för dig och andra oseriösa så är FB en lekstuga och ett sätt att få ta ut era aggressioner på.

PDF-filen innehåller trivial information men det är en direkt spegling av det faktum att många feminister begår så pass enkla misstag. Är du oförmögen att göra den kopplingen?

Men du har ingen saklig kritik alltså? Det säger mig allt jag behöver veta.

Mission accomplished.
__________________
Senast redigerad av Pellefant775 2026-06-14 kl. 08:00.
HusvagnSvenssons avatar

Moderatormeddelande

Postat av HusvagnSvensson 2026-06-14, 13:07
Moderator
Flashback vill inte ha det så att man måste klicka på en länk för att komma åt frågeställningen. Låt den framkomma i trådstarten, tack
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in