Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Om man vill bli sedd som en vit kränkt man skriver man ihop denna pdf och kallar den både logisk och upplysande.
Hahaha

Hihi! Hoho! Haha!

. Var länge sedan du hade såhär roligt. Det hör jag det.
Standardsvaret vid intellektuell utmaning:
''Du är en vit, kränkt man!''
Det är ingen stark comeback. Det är ett personligt påhopp.
.
Nej, Jag är inte ett dugg kränkt. Men jag förstår att för dig och andra oseriösa så är FB en lekstuga och ett sätt att få ta ut era aggressioner på.
PDF-filen innehåller trivial information men det är en direkt spegling av det faktum att många feminister begår så pass enkla misstag. Är du oförmögen att göra den kopplingen?
Men du har ingen saklig kritik alltså? Det säger mig allt jag behöver veta.
Mission accomplished.