Citat:
Ursprungligen postat av
triptyken
... Ja du Adolf, kanske det eller så fortsätter dom åka dit som semestermål på samma sätt som Svennar?
Vad gör det för skillnad för dig? Om det är en lallare från Indien eller en rödblossig Svenne med grillshorts och pedofilblick som du stöter på i semesterorten?
Vilket övertygande inlägg!
Jag förstår att aftonbladets skräckartiklar inte upplyst dig om att ett turistland (vars 13% av BNP härrör turismen) har visumregler delvis som ett styrmedel om vilka som får turista landet, lika som hur många de vill ha in samtidigt.
När kinespesten lamslog mycket av turism i världen gällde det att hålla liv i näringen, men när det vänder upp igen sjasar man ut råttorna, och välkomnar kapitalet.