2026-07-14, 09:14
Medlem
Svensklistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baptiste
Retar mig på att VAR är bög.
Känns som VAR bara är viktigt när det kommer till vissa lag medans det är mindre viktigt med andra. Argentina får lyxbehandling av domarna i FIFA och har fått röda mattan utrullad till finalen om du frågar mig.
Citera
2026-07-15, 14:23
Medlem
Att man bara visar straffläggarens fem senaste straffar med mål/missar innan straffen och inte målvaktens fem senaste räddningar/insläppta mål.

Det är en sådan statistik man skulle vilja se också.

Det borde man hinna kunna visa upp.
Citera
2026-07-15, 14:30
Medlem
llundberg57s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Galejan
Å andra sidan kom det ju inte som en överraskning att VM skulle spelas på andra sidan jordklotet. Det är ju samma sak när VM och OS har gått i Asien. Världens navel är inte ”svenskar med jobb”.

Personligen stör jag mig på att USA får vara arrangör samtidigt som man invaderar länder till höger och vänster. Korruptionen i FIFA är vämjelig.
Men du stödjer skurkstaten Ryssland som oprovocerat attackerar fredliga länder? Jävla uber-spån!
Citera
2026-07-15, 14:53
Medlem
Galejans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llundberg57
Men du stödjer skurkstaten Ryssland som oprovocerat attackerar fredliga länder? Jävla uber-spån!
Ja? Jag är åtminstone konsekvent. Antingen stänger man av alla eller så stänger man inte av någon. Du tycker att USA och Israel ska få carte blanche att invadera länder fritt samtidigt som Ryssland ska stängas ute ur den ”internationella gemenskapen” (dvs Västs kompisklubb) eftersom du blivit hjärntvättad med Sovjethat sedan tonåren.
Citera
2026-07-16, 00:39
Medlem
JohnnyDungeons avatar
TV4s stream i hårdkomprimerad 720p, det är suddigt och jävligt. Och folk säger att Sverige är ett IT-land...
Citera
2026-07-16, 03:33
Medlem
Tavastehuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon
TV4s stream i hårdkomprimerad 720p, det är suddigt och jävligt. Och folk säger att Sverige är ett IT-land...
Det måste bli debatt om detta snålande från TV4:s sida.

Sjukt att de inte ens mot extra avgift erbjuder 4K till tittarna. Majoriteten som tittar på en skärm av något slag har en ultra-HD-dito.

Summerar man vinter-OS och fotbolls-VM utfaller det knappast till TV4:s fördel. Jävla skitkanal.
Citera
2026-07-16, 03:36
Avstängd
Grin-Days avatar
Det är irriterande att alla får frågar och tjatar om bollsporten!

"Jag har inte sovit i natt"

-Huh ok , vad har hänt ..?

"Satt uppe o kollade matchen"

- Ok
Citera
2026-07-16, 07:36
Medlem
tcfmogs avatar
Argentina, lika sviniga som vanligt.
Citera
2026-07-16, 08:05
Medlem
Pernambucanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnyDungeon

Det är svinigt hålla på så år 2026.
Citera
2026-07-16, 13:45
Medlem
Moobs avatar
Finalen ska visst ha en längre halvleksvila pga av idioten Chris Martin. Nu blir det 10 minuter längre men säker 30 minuter paus. Så jävla idiotiskt att de ska ha musikshow som förstör fotbollen. Ev skulle BBC låta bli att sända den showen, hoppas tv4 bojkottar också, men det tvivlar starkt på då de saknar ryggrad.

Detta Vm i Usa är det sämsta hittills.
Citera
2026-07-16, 13:51
Medlem
BombaySaphires avatar
Dåliga domare. Felbeslut.

Det måste ju gå att ta bort domarna helt och lösa alla domslut med AI. Varför vänta när tekniken finns?
Citera
2026-07-16, 14:49
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Bildproduktionen. Undrar hur mycket spel jag missat när man visat "kändisar" och repriser på något som skedde en kvart tidigare - ofta någon helt ofarlig situation dessutom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in