Citat:
Ursprungligen postat av
Missyy1247
Inte bra gissa hej vilt speciellt här på FB!
Ifall du hade tänkt igenom noggrant
Så är det inte så svårt att hitta när man väl kolla igenom vem som bor på adressen.
Den kvinnan som blev mördad blev även registrerad som avliden i torsdags via Ratsit som jag läste på.
Oavsett fruktansvärt!
Vila i frid 💔🕯️
Om det är någon stans det ÄR ok att gissa och spekulera, så är det ju just här på FB!
I synnerhet när man maskar namn, så inget kommer upp vid en sökning..
Att du sen läst att kvinnan registrerades som avliden i torsdags kan ju jag också se idag…
Men registreringen kommer ju inte samma dag hon avlider…
Den kommer ju någon/några dagar/veckor senare än när dödsfallet inträffar..
När jag kollade, så fanns ingen reg avliden på adressen..
Om du läser mitt inlägg tidigare, så skrev jag bara att jag tänkte på en kvinna som var född 1971, som var nära nog att vara i 55-årsåldern.
Det var i ett svar till en som gissade på en kvinna född 1957, alltså långt ifrån 55-årsåldern.
Och därav svarade jag att jag tänkte mer på denna kvinna född 1971, som var i samma ålder som offret och hade en ytterligare på adressen, i 30-årsåldern, som ju då stämde in på vad som skrivits i media.
Därefter bad någon mig att maska namnet jag tänkte på, vilket jag gjorde..
Jag var då samtidigt väldigt tydlig med att det var en TANKE och absolut ingenting jag visste...
Jag känner inte att jag "gissar hej vilt" som du skriver... Min tanke, som jag delgav, rörde sig om en kvinna i rätt ålder för att vara offret, med en ytterligare boende hos sig med samma ålder som MGM och på rätt adress är det hänt, så Nej - inte direkt en gissning som kan kallas " hej vilt "
Hej vilt kan jag förstå om det var fel ålder, fel adress osv..
Men håller med dig, oerhört tragiskt oavsett 💔