2026-06-12, 05:40
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karppa
Nja, nog är det relativt välfullt på läktarna ändå. Det är i USA som vissa matcher är svårsålda och lär ha tomt på läktarna.
De visar ju bara nedre sektionen som du kanske märker. Allt är inte relativt. I vm brukar det vara helt fulla läktare.
2026-06-12, 05:54
Medlem
Karppas avatar
Officiella publiksiffran är knappt 45.000 och maxkapaciteten är 49.813. Jag tror det stämmer.
2026-06-12, 06:01
Medlem
Beaver14s avatar
Ingen studio?
Vaknade nyss och tänkte att jag får se lite highligts och eftersnack. Men icke....löjligt.
2026-06-12, 06:04
Medlem
Riksreptilens avatar
Nytt avsnitt av P4s dagliga Uppsnack kl 6.30,
så får vi höra om de vågar häckla TV4s studio lite och vara så aktuella de har åsikt om denna match.

https://sverigesradio.se/play/program/6656
2026-06-12, 06:08
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
Nytt avsnitt av P4s dagliga Uppsnack kl 6.30,
så får vi höra om de vågar häckla TV4s studio lite och vara så aktuella de har åsikt om denna match.

https://sverigesradio.se/play/program/6656

Flera fotbollspoddar kommer idag också. Även jag hoppas på att de vågar kritisera TV4-studion och TV4:s sändning av VM i stort.
2026-06-12, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
30 min ångestfotboll återstår.

Försvarsångest för vitingarna.
Anfallsångest nära koreakriget för rödingarna.

Jag fattar inte tjeckiens taktik likt Sverige kör de med en rak 5 backslinje vilket skapar hav av yta mellan mittfält och backlinje så fort någon stöter blir hålet enormt, Sverige kommer åka på så mycket däng att man kommer få skämmas.
Tjeckien har inte heller direkt varit på uppgång senaste åren så ingen skräll men att tro man ska kunna försvara och leva på kontringar mot ett springande Korea är bara naivt.
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in