Citat:
Ursprungligen postat av
videopac
Bla, bla, bla... "människans bästa vän", sicket dravel. Skaffa mänskliga vänner istället.
Nej, det är något som fattas i hjärnan hos hundägare.
Eller hos dig.
Men fortsätt vara en hatare. Det är din rätt.
Vi andra som lever tillsammans med våra kära OCH våra hundar fortsätter att njuta våra liv.
Det är ju faktiskt det som allt syftar till och som gör livet värt att leva.
Njutning.
Och mina hundar har gett både mig och hustrun det.
Skäller dom? Skällde dom?
Har förekommit så klart. Men det får man se till att stävja så gott det går och då är man ju hemma.
/VV