Citat:
Ursprungligen postat av
Carl-Ann von s
Yo!
Har någon här beställt coca-te/blad från Sydamerika till Sverige och gick det bra? Finns det någon butik på nätet inom EU som tillhandahåller coca med alla alkaloider?
Jag har beställt från etsy.com förut utan problem. En lila påse/förpackning på 250 gram med fåglar/apor/djur på fungerade fint att blanda 2 teskedar av i en 50 cl 3,5% öl för bra upptag. Good times! Det verkar inte vara möjligt att beställa från Etsy längre dock. Det fanns en när jag beställde sist, men den hade behandlats för att ta bort de verksamma alkaloiderna, så den var i princip verkningslös.
Jag har aldrig varit intresserad av att testa kokain, men kokatepulver av bra kvalitet var intressant att blanda med folköl. Det gick även att snusa pulvret med bakpulver i munnen, men det var lite bökigare. Skulle beskriva effekten som naturligt Ritalin/tjack, fast med effekten att man blev väldigt narcissistisk istället för finurlig som man blir av tjack.
Går även att köpa kalk pulver att blanda med för bättre upptag. Det var bästa enligt mig pulver koka te + kalk pulver och folköl.