2026-06-11, 22:31
Medlem
Mad monks avatar
Folk som frågar varför noggern gjorde det är inte vana vid negrer eller låtsas att de inte är det. De behöver inget egentligt skäl direkt vi har ju vår egen skräckneger IKEA-noggern.
Citera
2026-06-11, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanartad
Det var det jävligaste.... Kan du läsa mina tanker??!!

Det blir Kiviksmarknad nästa!!
Ps du är en idiot
Jaså, det säger du. Utropstecken brukar antyda öm tå.
Citera
2026-06-11, 23:50
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Kolla engelska statsministern Stramer tala om George Floyd vs Belfast. Karln måste vara wokad-schizofren.

https://x.com/i/status/2064681025410605201

Vad menar du - jag hatar idioten men han säger ingenting om Belfast... Detta klippet är säkerligen från tiden runt det härliga dödsfallet av Fentanylnoggern Floyd, inget annat...
Citera
2026-06-12, 00:55
Medlem
Rookie81s avatar
Kan de inte bara köra med öppna kort i Irland? Istället för att mörka händelsen och beskylla de som sprider klippet så res en staty av förövaren. Han är deras Karmelo Anthony liksom. Eller George Floyd. Det här är våra Black Panthers, vära hjältar. De jobbar så här och vi gillart'.
Citera
2026-06-12, 10:26
Medlem
erwynns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darwins
Behövs det ens ett motiv? Afrikaner brukar vara psykiskt störda, om de kommer till ett nytt land och får för lite.
Finns såklart inget motiv som rättfärdigar eller ursäktar dådet men, finns det några trovärdiga källor på vad som föranledde händelsen? Det verkar ha vart en del folk i rörelse men inget som sipprat ut vad jag läst mig till och polisen är hittills fåordig:

Citat:
Police have not revealed a motive for the attack but said it’s not believed to be terrorism.

Normalt känns det som att dessa uppgifter läker ut hyfsat fort i kombination av tjänstemän som glappar och personer som närvarat på och runt platsen.
Citera
2026-06-12, 20:01
Medlem
Gusselbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Kan de inte bara köra med öppna kort i Irland? Istället för att mörka händelsen och beskylla de som sprider klippet så res en staty av förövaren. Han är deras Karmelo Anthony liksom. Eller George Floyd. Det här är våra Black Panthers, vära hjältar. De jobbar så här och vi gillart'.
Jamen, precis. 👍😁
Citera
2026-06-13, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Folk som frågar varför noggern gjorde det är inte vana vid negrer eller låtsas att de inte är det. De behöver inget egentligt skäl direkt vi har ju vår egen skräckneger IKEA-noggern.

Blir förbannad varje gång jag ser någon språkligt och kognitivt handikappad som dig yttra sig rent trams.

En granne, gammal etniskt irländsk man sa att hela området är utsatt för kriminalitet, droger och våld. Liknande våld är vanligt i detta område, och hade gärningsmannen varit vit så hade det varit bortglömt som vanligt.

Det är tydligt alla dessa plattformar som X, Flashback och såna skitmedier försöker skapa en fiende som inte existerar så skitpolitiker med noll intelligens och vision som Trump eller Åkesson får makt.

Varför ska en nyhet om en migrant som halshugger en irländare spridas 1000000x mer än när en irländare halshugger en annan irländare?

Hoppas irländsk polis identifierar alla dessa arbetslösa incell rasister wannabe Elon Musk som bränner ner oskyldiga migranters butiker och kastrerar dem innan det är försent.
Citera
2026-06-13, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tja10000
Blir förbannad varje gång jag ser någon språkligt och kognitivt handikappad som dig yttra sig rent trams.

En granne, gammal etniskt irländsk man sa att hela området är utsatt för kriminalitet, droger och våld. Liknande våld är vanligt i detta område, och hade gärningsmannen varit vit så hade det varit bortglömt som vanligt.

Det är tydligt alla dessa plattformar som X, Flashback och såna skitmedier försöker skapa en fiende som inte existerar så skitpolitiker med noll intelligens och vision som Trump eller Åkesson får makt.

Varför ska en nyhet om en migrant som halshugger en irländare spridas 1000000x mer än när en irländare halshugger en annan irländare?

Hoppas irländsk polis identifierar alla dessa arbetslösa incell rasister wannabe Elon Musk som bränner ner oskyldiga migranters butiker och kastrerar dem innan det är försent.
Ja, halshuggningar på öppen gata är mycket vanligt i Irland.
Citera
2026-06-13, 09:01
Medlem
Mad monks avatar
Citat:

Var det meningen jag skulle bli imponerad av din avhandling i vänster retorik och översitteri? Gå och häng dig i närmsta träd din jävla soppa.
Citera
2026-06-13, 09:08
Medlem
Citat:

Irländare brukar inte skära av näsan eller peta ut ögonen på sina offer. Samt hade inte hänt om han inte var i landet. Ett importerat problem.
Citera
2026-06-19, 14:27
Medlem
Hur gick det för BO. Är han vid liv?
Citera
2026-06-19, 21:26
Medlem
Är afrikanen kvar på sjukan. Eller är han blåslagen i häktet av en hord adhd nordirländare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in