2026-06-11, 22:11
  #61
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Det är du som vill utrota allt mänskligt liv. (FB) Expo guidar: Myten om folkutbytet (2025-11-28)

Jag vill utrota pedofili. Det gör mig bara mänsklig.

Sluta prata med mig nu. Äckel.
Citera
2026-06-12, 00:06
  #62
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
Jag vill utrota pedofili. Det gör mig bara mänsklig.

Sluta prata med mig nu. Äckel.

Och det är för att du är diabolisk. Djävulens mål är att förinta allt mänskligt liv, och kampen mot pedofili, rasism och koldioxid är så att säga "djävulens smartaste trick". En person som är schizofren och kommer i kontakt med djävulen kanske blir uppmanad att hoppa från en bro och något liknande hemskt. För en person som inte lider av schizofreni men som har låg IQ så sker kontakten med djävulen via reklam och influensers som främjar ett osunt leverne. Men människor som varken har schizofreni eller låg IQ, som varken hör mystiska röster eller följer C-kändisar i sociala medier, hur ska djävulen kunna förinta dessa människor? Genom att appellera till deras dåliga samvete. Du ser den där 17-åriga tjejen i en urringad sommarklänning? Hon är bara ett barn! Och Epstein kidnappade barn som henne! Och koldioxiden som växterna förvandlar till syre, det är en giftgas som vi måste samla in och lagra i berggrunden. Och att inte välkomna ungkarlar från Mellanöstern är rasism. It's the same shit basically.

Kampen mot pedofili är en produkt av djävulen, även om djävulen kanske inte är röd snubbe med grillgaffel i ett lavabubblande gruvhål. Det kanske är mer som något osynligt "voo-voo" som svävar omkring i universum. Och på samma sätt som det har funnits konspirationsteorier om att djävulen uppfann konkurrerande religioner till kristendomen, som t ex mithraism, som en sorts kätteri för att förleda de troende från den äkta läran så tror jag exakt det är vad djävulens handlangare har gjort, och åstadkommit ganska effektivt, med de etablerade konspirationsteorierna kring pedofili. Man vill att folk ska tro på "de mäktiga pedofilkulterna", men vad man egentligen vill åstadkomma är att ruinera födelsetalen. För ett folk som inte normaliserar tonårsgraviteter kommer inte att överleva. Och det finns inga tonårskillar som kan försörja egna biologiska barn. Tonårsflickor måste träfa äldre killar för att ett folk ska kunna överleva. Och då har man hittat på att det är "pedofili" och att denna "pedofili" är det vidrigaste och mest avskyvärda som finns. För målet är att förinta mänskligheten, och oavsett om grillgaffelsnubben existerar eller ej så är budskapet diaboliskt.
Citera
2026-06-12, 01:06
  #63
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Och det är för att du är diabolisk. Djävulens mål är att förinta allt mänskligt liv, och kampen mot pedofili, rasism och koldioxid är så att säga "djävulens smartaste trick". En person som är schizofren och kommer i kontakt med djävulen kanske blir uppmanad att hoppa från en bro och något liknande hemskt. För en person som inte lider av schizofreni men som har låg IQ så sker kontakten med djävulen via reklam och influensers som främjar ett osunt leverne. Men människor som varken har schizofreni eller låg IQ, som varken hör mystiska röster eller följer C-kändisar i sociala medier, hur ska djävulen kunna förinta dessa människor? Genom att appellera till deras dåliga samvete. Du ser den där 17-åriga tjejen i en urringad sommarklänning? Hon är bara ett barn! Och Epstein kidnappade barn som henne! Och koldioxiden som växterna förvandlar till syre, det är en giftgas som vi måste samla in och lagra i berggrunden. Och att inte välkomna ungkarlar från Mellanöstern är rasism. It's the same shit basically.

Kampen mot pedofili är en produkt av djävulen, även om djävulen kanske inte är röd snubbe med grillgaffel i ett lavabubblande gruvhål. Det kanske är mer som något osynligt "voo-voo" som svävar omkring i universum. Och på samma sätt som det har funnits konspirationsteorier om att djävulen uppfann konkurrerande religioner till kristendomen, som t ex mithraism, som en sorts kätteri för att förleda de troende från den äkta läran så tror jag exakt det är vad djävulens handlangare har gjort, och åstadkommit ganska effektivt, med de etablerade konspirationsteorierna kring pedofili. Man vill att folk ska tro på "de mäktiga pedofilkulterna", men vad man egentligen vill åstadkomma är att ruinera födelsetalen. För ett folk som inte normaliserar tonårsgraviteter kommer inte att överleva. Och det finns inga tonårskillar som kan försörja egna biologiska barn. Tonårsflickor måste träfa äldre killar för att ett folk ska kunna överleva. Och då har man hittat på att det är "pedofili" och att denna "pedofili" är det vidrigaste och mest avskyvärda som finns. För målet är att förinta mänskligheten, och oavsett om grillgaffelsnubben existerar eller ej så är budskapet diaboliskt.

Djävulen existerar inte. Men peddokräk som du existerar beviserligen.

Mänskligheten skulle inte gå under utan snarare må bättre och frodas utan peddokräk som du.

I en frisk värld ska människor skaffa barn medans de är mellan 20 till 29 år gamla med jämnåriga partners. Punkt slut.

Du härstammar onekligen från en utav många peddo-hålor i detta land. Du styrker bara tesen i min ts med varenda bokstav du kräker ur dig.

Epstein hade dessutom offer så unga som 11. Kräk.
__________________
Senast redigerad av Barbapappa2026 2026-06-12 kl. 01:08.
Citera
2026-06-12, 03:18
  #64
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barbapappa2026
I en frisk värld ska människor skaffa barn medans de är mellan 20 till 29 år gamla med jämnåriga partners. Punkt slut.

Och det kommer inte att hända i ditt satanistiska drömsamhälle av det enkla skälet att det inte är friskt. Socialdemokratin har snarast försökt dämpa konsekvenserna av satanismen, men det har inte funkat och det finns inga folkslag bland vilka det är normalt för kvinnor att lönearbeta och spara ihop eller ta ett lån till en bostad som kommer att överleva i någon annan form än som en kreolbefolkning.

En plötslig normalisering av pedofili är ett maskhål till ett friskt parallelluniversum eftersom det skulle klippa banden mellan unga kvinnor och utbildningssystemet och således omöjliggöra lönearbete, men det kommer naturligtvis inte heller att hända. Pedofilipsykosen i Västvärlden är en klassisk falsk konspirationsteori.
Citera
2026-06-12, 03:29
  #65
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charles-Lynton
Och det kommer inte att hända i ditt satanistiska drömsamhälle av det enkla skälet att det inte är friskt. Socialdemokratin har snarast försökt dämpa konsekvenserna av satanismen, men det har inte funkat och det finns inga folkslag bland vilka det är normalt för kvinnor att lönearbeta och spara ihop eller ta ett lån till en bostad som kommer att överleva i någon annan form än som en kreolbefolkning.

En plötslig normalisering av pedofili är ett maskhål till ett friskt parallelluniversum eftersom det skulle klippa banden mellan unga kvinnor och utbildningssystemet och således omöjliggöra lönearbete, men det kommer naturligtvis inte heller att hända. Pedofilipsykosen i Västvärlden är en klassisk falsk konspirationsteori.

Ditt ordbajsande spelar ingen roll. Ni kräk spelar allt mer och mer på sista versen. Er tid är snart kommen. Det vet ni själva. De kristna, borgerliga, liberala och socialdemokratiska pedokratierna SKA och KOMMER att falla. Förr eller senare. Sanna min varenda bokstav.
__________________
Senast redigerad av Barbapappa2026 2026-06-12 kl. 03:32.
Citera
2026-06-12, 05:37
  #66
Medlem
Jag kan inte mycket om ämnet i fråga men tyckte det var talande att Sverige la locket på hela Epsteinhärvan och vägrade göra utredningar.

Tack för intressant tråd. Ska läsas!
__________________
Senast redigerad av dalavita 2026-06-12 kl. 05:43.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in