Citat:
Ursprungligen postat av
Stenballe
Jösses, inte nog med att du uttrycker dig som en vettlös fullblodsrasist fullstoppad med fördomar - du går dessutom off topic i din egen tråd.
Mitt råd till dig är följande: Sök hjälp!
Nämen visst, det är såklart JAG som är problemet

, eftersom jag pekar på det
verkliga problemet som du inte vill veta om! Och som du sitter i din lilla bubbla och låtsas inte existera!
Vet du vad, när jag var barn, och det var inte speciellt länge sedan. Då kunde man helt säkert och utan problem lämna hundar utanför affären medan man gick in och handlade, och hunden var kvar där säker och oskadd när man kom tillbaka!
Jag vet! Det måste framstå som en total chock för dig, att ett sådant underbart land existerat!
Vet du varför det inte går att lämna sin hund utanför mataffären nuförtiden???

Du kan få ett tips; det beror INTE på att Nisse och Svenne och Karl blir kränkta av att se en hund, och bestämmer sig för att misshandla hunden i fråga!!!