Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Han blev utnämnd till ¨årets domare förra året av Afrikanska Fotbollsförbundet. Det här en lika stor avsnäsning mot fotbollsspelare pch -förbund i Afrika som det hade varit för oss, om Svennis hade vägrats inresa till VM i Brasilien för ett dussin år sedan.
DET är en stor skillnad här vad ? Varför nämna just Brasilien ? Brasilien skulle ALDRIG neka inresa till en
svensk ens om han hade ett mörkt förfluttet

och Svennis dessutom nej nej