Tjenare folket gott!
Har precis läst klart andra året teknisk fysik på Chalmers och ska snart ansöka masterprogram inför 4e-5e året. Tycker mobility engineering mastern låter fet, men har hört om att KAU har masterprogram som heter "inkluderingsingenjör".
Tycker det är lite ächo att ha tre års erfarenhet teknisk fysik och sen Inkluderingsingenjör master då jag kan bli en bra HR-shunno på någon fet industri som typ Saab eller ngt
Är medveten om att jag inte kan erhålla titeln "civilingenjör" om man läser mastern ngn annanstansh, men det känns ändå lite mer revolutionärt att tänka lite utanför boxen. Vill ju inte bli helt en corporate slave liksom
Vill höra va flera chalmerister, eller ingenjörer i allmänhet tycker om KAU Inkluderingsingenjör