2026-06-08, 17:45
Medlem
Fantens avatar
Detta för att visa att alla minsann är lika inför lagen. Men prova att ringa och säg att man såg två personer snorta kokain på en toalett på Rosenbad och se om polisen kommer med de latexfria handskarna.
Citera
2026-06-08, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Detta för att visa att alla minsann är lika inför lagen. Men prova att ringa och säg att man såg två personer snorta kokain på en toalett på Rosenbad och se om polisen kommer med de latexfria handskarna.
Precis. Vi får heller inte glömma hur Sanna Marins kokainlangare skyddades av hela Nato när hon avslöjades snorta kokain och vara otrogen mot hennes man, men det var ju lugnt eftersom hon skrev på sitt land till *host host* "försvarsalliansen".

Citat:
Ursprungligen postat av Dollmen
Du skulle lagt av en riktig blöt stänkare i nyllet på han 😁 eller vägrat
Jag skulle ha vägrat absolut men jag väljer mina strider väldigt noga och i just detta fall lät jag våldtäkten genomföras utan motstånd, jag kan vara väldigt svag ibland, jag vet, inte mitt stoltaste ögonblick direkt. Men jag hoppas du fattar att händelsen skapar en väldigt stark eld inom mig vilket jag använder för att kanalisera ilska och hemska attacker mot svenska myndigheter på andra sätt, så tro inte att jag låter detta passera, jag använder det som motivation mot det land och system som försöker förgöra mig.

och jag är inte ensam om att göra såhär
Senast redigerad av SkogsMullenss 2026-06-08 kl. 18:56.
Citera
2026-06-09, 10:53
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Nu är dom anmälda för hmf efter att ha visat upp en fruktansvärd animerad film på skärmen där samer får sig en snyting.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/XMdboE/norska-roc-boyz-spoade-samer-pa-storbildsskarm-forbannad?fbclid=IwY2xjawSTfdpleHRuA2FlbQIxMQBzcnR jBm FwcF9pZBAyMjIwMzkxNzg4MjAwODkyAAEeo9DlT4HiPtJd92w7 WwAXH6MyhdbzcHQ_sbJOCXGrO-HHc2mPltOfzL-_T7s_aem_6G npFLLvKR2QVsFY8j7ATA

Jag har nu sett filmen, samerna och roc boys slår varandra lika mycket, efter att samerna jagat roc boys.

Oklart budskap minst sagt.

LL
Citera
2026-06-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlofJohanssonSvin
Mitt under deras spelning på Brännbollsyran gör polisen knarkrazzia hos Norska rapparna Roc Boyz.

En Svensk polis tryckte upp fingrar i röven på en av rapstjärnorna.

https://www.expressen.se/tv/nyheter/polisens-razzia-mitt-under-bandets-spelning/

Kommer detta på norrbaggarnas rider nu, lokal polis SKALL ha fingrar långt upp i våra rövar under liveshowen? (ironi)

Men är inte detta lite övertramp från våra "hjältar i blått"? Som poliserna själva gillar att kalla sig?
hHoppas polisgutten hade plasthandskarnapå sig så han inte blev smittad!
Citera
2026-06-10, 15:20
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomLat
Jag har nu sett filmen, samerna och roc boys slår varandra lika mycket, efter att samerna jagat roc boys.

Oklart budskap minst sagt.

LL
Jag tolkar det som att samerna och Roc Boys är tuffare än Yasin som i fjol ställde in sin spelning på samma festival efter misstanke att internethot var på riktigt.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in