Vad är egentligen syftet med kärlek i den här världen när alla är så långt ifrån Jesus. Innan den genomsnittliga kvinnan fyllt 21 har hon haft minst 10 kukar i sig.
Jag har fått det berättat för mig att min farfarsfar i slutet på 1800-talet åkte runt mellan olika kvinnor och förökade sig. När han hade skaffat några barn lämnade han kvinnan och åkte till nästa. Han hade ofta flera förhållanden igång samtidigt. Proceduren med att lämna efter att ha förökat sig upprepade han flertalet gånger.
Med tanke på rådande samhällsklimat kan det ju knappast vara givande att skaffa en ateistisk fru. Har du tur kanske du får ett barn. Har du mycket tur går hon med på två ungar. Dock verkar deras prioriteringar helt ligga på andra grejer, som att göra karriär, eller åka på kukkarusell utomlands så ofta som möjligt. Allt för att få högst status och mest likes på Instagram.
De missbrukar P-piller som förstör deras hjärnor och har såna enorma humörsvängar (tro mig, jag vet).
De vill ha miljontals svarta män i landet och urholka hela landets kultur och identitet. Politiskt förstör de landet med vissa av de absurditeter som bara återfinns i vänsterblocket.
Bör den moderna mannen göra som min farfarsfar gjorde? Dessa gudsfrånvända kvinnor förtjänar inte något annat än att bli singelmammor.
Vad gör en ateistisk kvinna för nytta till dagens män?
Men blir svårt detta. Bianca har ju berättat att hon blivit gravid 10+ gånger sedan bara avlutat. Det blir därmed svårt för män detta att sprida vår säd. När kvinnor idag har möjlighet att direkt avsluta om de inte vill att det ska bli en unge.
Livet var så mycket lättare för din farfarsfar. Bara lägra, sedan en unge minst. Sedan vidare till nästa...