Gustav Kasselstrand tackar alla människor som hjälpte till att göra torgmötet i Stockholm så lyckat och nationaldagen så fantastisk:
https://x.com/gustavkassel/status/2063659899091911049
Jag borde självklart egentligen ha varit där, men det gick inte riktigt nu.
Vad tyckte ni om talen som hölls på Mynttorget? Jag tycker att talet som Gustav Kasselstrand höll var helt sinnessjukt bra. Helt klart 10/10 i betyg. Gillade även Roger Richthoffs och Anders Bergströms tal väldigt mycket. Talet som ungraren (uppfattade inte hans namn) höll var lite kort, men inte dåligt. Det enda lilla negativa med torgmötet var väl att de lät sionisten och idiotjäveln Lennart Matikainen tala. Han måste faktiskt bort från Alternativ för Sverige.