Citat:
Ursprungligen postat av
Quandmeme
tycker dom flesta amerikanska arenorna var ganska fula och trista.
kansas city var lite cool för det var en sån total öppenhet, regnar det så regnar det liksom finns inget plats för tekniskt finlir med tak, utan old school.
atlanta stadium, när det är helt fullsatt som på bilderna ser rätt mäktigt ut. kapacitet 75 000.
(kan vara bilden också där dom flesta tycks vara rödklädda som också spelar in)
mest gillar jag mexiko estadio monterray, fräck futuristisk design där man med öppet tak ser bergen i bakgrunden, dte ser fan riktigt mäktigt ut, och man blir sugen på att se en match där. 53,000 motsvarar väl ungefär friends arena.
sverige tunisien kommer spelas där.
Samma favorit här! Estadio Monterrey alltså. Snygg och mäktig.