Citat:
Ursprungligen postat av
Ganonito
Tror du det är gratis att arrangera ett mästerskap?
Åtminstone de senaste mästerskapen har väl finansierats av korrupta diktaturstater som tycker det är värt några miljarder att putsa lite på sitt tveksamma rykte.
Nä, jag begriper faktiskt inte hur det ens är juridiskt möjligt att ta betalt för något som är gratis (eller redan betalt via tv-licens och/eller genom reklamintäkter) bara för att tv-skärmen råkar stå på en annan plats än i ett privat hem.